- 21 mar 2023, 19:22
#74665
Hallo,
Na aankoop van een Davis AirLink slaagde ik er maar niet in om de sensor te registreren/activeren. Bij de laatste stap - connecting David Cloud- kreeg ik steeds de error 0x3004.
Een eerste contactname met de helpdesk van Davis leverde geen oplossing op. Procedure werd op verschillende locaties uitgeprobeerd maar telkens opnieuw liep het op het einde vast. Nadat de verkoper zelf contact met Davis had, werd geopperd dat het wel eens aan Android zou kunnen liggen. En jawel, nadat ik een iPhone voor de registratie/activering heb gebruikt, werk alles probleemloos.
Omdat ik blijkbaar niet enige was met dit probleem, leek het mij nuttig dit hier te posten.
Zelf heb ik er een nieuwe (modernere) modem van Telenet aan over gehouden
Na aankoop van een Davis AirLink slaagde ik er maar niet in om de sensor te registreren/activeren. Bij de laatste stap - connecting David Cloud- kreeg ik steeds de error 0x3004.
Een eerste contactname met de helpdesk van Davis leverde geen oplossing op. Procedure werd op verschillende locaties uitgeprobeerd maar telkens opnieuw liep het op het einde vast. Nadat de verkoper zelf contact met Davis had, werd geopperd dat het wel eens aan Android zou kunnen liggen. En jawel, nadat ik een iPhone voor de registratie/activering heb gebruikt, werk alles probleemloos.
Omdat ik blijkbaar niet enige was met dit probleem, leek het mij nuttig dit hier te posten.
Zelf heb ik er een nieuwe (modernere) modem van Telenet aan over gehouden
