jorissynaeve schrijft:
De camera's van chinavasion en al de andere identieke camera's zijn allemaal namaak. Foscam is de officiële verdeler van deze camera's. Ik heb er onderzoek naar uitgevoerd
http://www.foscam.com/
Namaak?
Zit gewoon dezelfde sony beeldchip in hoor....mijn maat besteld ze altijd daar (werkt in de beveiliging) en is ontzettend goede kwaliteit.
Die van foscam worden door hem zelf gemaakt dan? nee....gewoon een opdruk en wed dat ze ook uit china komen.
Tevens vind ik de redenering dat als iets uit china komt namaak is niet terecht,check het importeer topic maar eens op tweakers.net van china import (waaronder chinavasion)
Dan zou mijn samsung tv uit nederland ook nep zijn? wordt ook in china gemaakt.
Maak die van jou eens een keer open,maak een foto,zal ik hetzelfe doen bij de chinavasion camera,weten we het zeker.
Uiteraard kan je hem in nederland bij foscam bestellen,daar hoor je mij niet over,maar om nu meteen te zeggen dat chinavasion nep is vind ik ook onzin,want dat is het niet uit ervaring.
Helaas mag ik geen merken noemen,maar kan je verzekeren dat veel zogenaamde nederlandse camera's gewoon uit china komen met andere opdruk (merk) maar van binnen exact hetzelfde zijn (ervaring)
Was ook maar een tip he,zeg niet dat je daar moet kopen ofzo (goed bedoeld overigens wat ik boven schrijf)
Groeten
Nog een duidelijk voorbeeld bv:
Koop je elco's van philips 10.000uf 50 volt,betaal je bv 20-25 euro de stuk.
Koop je ze bij Amplimo,zijn ze bv 10 euro per stuk,staat geen philips op maar amplimo...worden gewoon in opdracht bij philips gemaakt,alleen andere naam,ook nep?
Nee,dat is nu marketing.