Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Korte update hier,

:angry: @#!@$$#^%^*&*)(*&(_)

Het lukt niet om de mij door iemand toegestuurde software office 2007 te installeren, de complete pc loop vast hier bij installeren.
Schijnbaar gooit een oude versie mircosoft Works roet in het eten want deze valt ook niet meer te verwijderen en nieuwe software office 2007 loopt vast.

Ik moet er nu in morgen weer vroeg dag, Wordt morgenavond vervolgd,maar vrees dat het niets wordt.

Als iemand nog een oude pc te koop heeft met een werkende Word er op hoor ik het wel

Mvg,

martijn
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Beste mensen,

Ik ben uit de Brand hier. B)

Gisteravond liep de Pc vast bij het installeren van een aan mij toegestuurd programma Office 2007.

Nadat ik gister de pc had opgeschoond nog en een oude versie van Works had verwijderd ben ik opnieuw gaan installeren. Daarna gaan slapen want ik moest vandaag werken en er al vroeg uit vanochtend. Toen ik vanochtend keek was het programma office 2007 met al zijn programma's daarin perfect op de pc ge-installeerd. en het werkt allemaal Super.

Iedereen bedankt voor jullie reacties en aangeboden hulp en met name die geen die mij het programma heeft gestuurd wil ik bij deze super bedanken voor zijn snelle en vakkundige Hulp. Heel erg bedankt :) ;)

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden