Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door weerzoetermeer
Oke Martijn bedankt voor je reactie!

Het is echter nergens geëist eerst je zelf voor te stellen op dit forum alvorens je andere berichten mag gaan plaatsen. Persoonlijk hoeft van mij niemand zich voor te stellen maar dat is mijn mening. Om dan gelijk te roepen dat er regels worden overtreden vind ik erg overdreven en niet nodig. Daar hebben we namelijk moderators voor. Ik hoop dat je dat wilt respecteren.

Laten we het topic nu maar houden waar het voor was...namelijk de verkoop van een weerstation... :)

Gr.
Thierry
Door ws vreewijk
En toch heeft Martijn wel een punt vind ik.

Iemand die zich alleen hier meld om iets te verkopen ja sorry daar zijn andere websites beter geschikt voor.
En je ziet het toenemen.

gr Chris
Door weerzoetermeer
Hoi Chris,

Ook jij mag je mening geven maar het staat nou eenmaal nergens vermeld dat het niet mag. En laten we nou proberen niet overal een punt van te maken en het topic te laten voor wat het is.

Gr.
Thierry
Door pb2rdf
ws vreewijk schrijft:
En toch heeft Martijn wel een punt vind ik.

Iemand die zich alleen hier meld om iets te verkopen ja sorry daar zijn andere websites beter geschikt voor.
En je ziet het toenemen.

gr Chris

Zie het als een voordeel, misschien kan je voor een koopje aan een goed weerstation komen.
Je weet nooit hoe de bekende koe, de ook bekende haas vangt .... B) :laugh:

Peter
Door ws vreewijk
Ok dan gaan we voor het polder model en gedogen,kijk om je heen en zie waar het ons heeft gebracht.

Toegevoegde waarde voor dit forum nul.

gr Chris
Door Mike
unieko schrijft:
men kan er direct mee op internet

Ehhm, mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?, is dit een versie met datalogger soms?

Groeten, Mike
Door weerzal
Ik zou toch ook graag meer informatie willen.
Een vp2 ja maar wat voor 1 met uv met verwarming noem maar op.

Groet Rob.
Door unieko
Dit topic kan dicht, de nieuwe eigenaar heeft deze site even samen met ons bekeken en zich verwonderd.

De set is verkocht via MP de plaatsing hier was een geste naar de weerliefhebbers die zo goedkoop aan een prima systeem konden komen maar de negatieve reacties hebben dat voorkomen.

We wensen u veel zonnige dagen en minder buiïgheid en depressie !!