Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door meteo ten boer
Ik heb te koop een Vantage Pro 2 eu, dit ivm met het stoppen van een hobby. Het station werkt perfect en is nog te zien op http://www.meteotenboer.nl tevens geheel draadloos. Het is dan ook mogelijk om het direct weer op te bouwen en te gebruiken.

Extra usb data logger (slaat de gegevens op) ter waarde van 149,-

Davis solar sensor (Met deze sensor kan het vermogen (W/m2) of verdamping in mm per uur, dag berekend worden.) ter waarde van: 145,-

Een tweetal programma's met licentie

Wswin ter waarde: 30 euro met licentie

Weather Display ter waarde 60 euro met licentie

Mijn minimale vraag prijs: 500,- dit mede om het extra's en de programma's die erbij zitten.
Door wvdkuil
Bij wie gekocht en wanneer?
Dit ivm garantie e.d.
Ben geinteresseerd als e.e.a. goed verpakt en verstuurd kan worden.
Met vr,gr.
Wim
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ai,

Jammer te horen dat je stopt met deze Schitterende Hobby. Maar je zult ongetwijfeld goede redenen hebben hiervoor.

Zag het op Mp ook al te koop staan ja,In ieder geval veel succes verder en bedankt voor je inzet.

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden
Door Sloefke
jammer dat je gaat stoppen maar wat al eerder gezegd is het zal zijn reden wel hebben. Een mooie installatie heb je en dat wil je verkopen. Omdat ik al en vantage station heb en deze wil uitbrieden had ik wel interesse in de solar sensor. Ik weet niet of je het systeem in zijn totaliteit wilt kopen of dit onderdeel ook apart. Laat wat weten

groeten Joost