Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door kingroi
Ik zie bij de grafieken op mijn website dat de schaalverdeling van de Y-as bij de dagelijks regen niet klopt. De schaalverdeling loopt in honderdtallen ipv tientallen. Het lijkt erg onwaarschijnlijk dat er op een dag 140 mm regen valt, dit moet natuurlijk dan 14 mm zijn. Weet iemand hoe dat kan worden aangepast?

http://www.meteohellendoorn.nl/joomla/index.php/grafieken
Door tjabine
kingroi schrijft:
Ik zie bij de grafieken op mijn website dat de schaalverdeling van de Y-as bij de dagelijks regen niet klopt. De schaalverdeling loopt in honderdtallen ipv tientallen. Het lijkt erg onwaarschijnlijk dat er op een dag 140 mm regen valt, dit moet natuurlijk dan 14 mm zijn. Weet iemand hoe dat kan worden aangepast?

http://www.meteohellendoorn.nl/joomla/index.php/grafieken

Hoi Kongroi,

Ik zie dat je nog een oude versie gebruikt van WU graphics (zie rode versie onder in het grafiek veld.)

Er is inmiddels al versie 1.6.0, deze versie werkt in alle browsers nu goed!

Gr Ron.
Door kingroi
Hoi,
Dank voor de reakties. Ik zal de nieuwe versie proberen te installeren, hoop dat het lukt!
Mvg
Hein
Door kingroi
Nieuwe versie geïnstalleerd, maanden en jaren zijn goed gegaan echter de data voor de dagen zijn niet goed gegaan: hebben nu allemaal de bewerkingsdatum van vandaag (alle afzonderlijke bestanden). Hoe krijg ik de dagen weer goed in de grafiek?
Door tjabine
Kun je iets beter uitleggen wat je bedoelt?
Ik heb namelijk niets hoeven doen bij de update.

Gr Ron.
Door kingroi
Voor alle dagen wordt er een apart bestand gemaakt met alle data (temp, baro, neerslag etc). Het bestand heeft een bewerkingsdatum van dezelfde dag. Alle bestanden hebben nu de datum van vandaag. Dus alle aparte dagen in de grafiek hebben de data van vandaag, dus als je 21 mei 2011 wilt zien, krijg je data van vandaag....
Door tjabine
kingroi schrijft:
Voor alle dagen wordt er een apart bestand gemaakt met alle data (temp, baro, neerslag etc). Het bestand heeft een bewerkingsdatum van dezelfde dag. Alle bestanden hebben nu de datum van vandaag. Dus alle aparte dagen in de grafiek hebben de data van vandaag, dus als je 21 mei 2011 wilt zien, krijg je data van vandaag....

Ik denk dat je even je browser cache moet leeg maken? en dan opnieuw moet proberen.