Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door GtH_Meteosat
Hallo,
Ik weet niet of mijn vraag in het goede forumdeel staat, maar ik wil hem toch stellen.
Ik heb een website GtH_Meteosat.winterswijksemolens.nl aangemaakt als subpagina van www.winterswijksemolens.nl.
Nu heb ik hier alle gegevens naartoe geupload en toch doet de site het niet.
Wij hebben het weerstation Vantage Pro en het programma Weatherlink 5.2.
Nu zou ik wel graag een template willen die in joomla te integreren is en waar ik de gegevens in kan zetten. Bestaat er zo'n template en zo ja waar kan ik die vinden?
De site www.winterswijksemolens.nl heb ik zelf gemaakt, evenals de site www.venemansmolen.nl. Daarvoor heb ik met Artisteer 3.0 een template gemaakt. Is dit ook mogelijk voor een weersite of moet je dan teveel met kolommen etc. werken.
Graag jullie reactie.
Door Plaat
Hoi Gerrit,

Dit is geen probleem voor Joomla. gewoon de wrapper functie gebruiken en de zelf gemaakte template van het weerstations hier in zetten. In een aantal gevallen heb ik dit ook zo gedaan o.a. met de Cumulus informatie.
Kijk maar eens op mijn weersite link
Door kees ws middelburg
GtH_Meteosat schrijft:
[quote]Hallo,
Ik weet niet of mijn vraag in het goede forumdeel staat, maar ik wil hem toch stellen.
Ik heb een website GtH_Meteosat.winterswijksemolens.nl aangemaakt als subpagina van www.winterswijksemolens.nl.
Nu zou ik wel graag een template willen die in joomla te integreren is en waar ik de gegevens in kan zetten. Bestaat er zo'n template en zo ja waar kan ik die vinden?
De site www.winterswijksemolens.nl heb ik zelf gemaakt, evenals de site www.venemansmolen.nl. Daarvoor heb ik met Artisteer 3.0 een template gemaakt. Is dit ook mogelijk voor een weersite of moet je dan teveel met kolommen etc. werken.
Graag jullie reactie.[/quote)

Als ik probeer de molensites te open krijg ik verboden toegang te zien,doe ik iets fout??

Grt Kees ws Mdl
Door tinuz97
kees ws middelburg schrijft:
GtH_Meteosat schrijft:
Hallo,
Graag jullie reactie.[/quote)

Als ik probeer de molensites te open krijg ik verboden toegang te zien,doe ik iets fout??

Grt Kees ws Mdl

Ik ook,ligt niet aan jou.
Door GtH_Meteosat
Nee, u doet niets fout; ik heb zelf iets fout gedaan waardoor de websites niet draaien. Ik heb een backup aangevraagd, dus morgen zullen ze het wel weer doen.
Door GtH_Meteosat
Kan ik die Cumulustemplate ook gebruiken voor Weather Link? Zo ja, hoe doe ik dat. Ik heb twee websites gemaakt, wat me de nodige tijd heeft gekost maar wat uiteindelijk wel gelukt is.
Maar een weerstation op internet krijgen vind ik nog veel moeilijker. Of ik denk te moeilijk, dat kan ook.
De site waar het op moet komen is gth_meteosat.winterswijksemolens.nl. Ik heb al bestanden geupload, maar er komt niets op de site te staan.

Ik heb twee afbeeldingen bijgevoegd. Misschien wil iemand voor mij kijken of dat voldoende is voor het plaatsen van weergegevens op de website.

Ik doe dit voor mijn vriend die het weerstation heeft. Hij is 85 en nog zeer actief met allerlei dingen: molen, muziek, film en weer. Zijn vier grote hobby's. Het is één van zijn grootste wensen om zijn weerstation online te krijgen. Dus daarom vraag ik hulp. Ik krijg het nog niet voor elkaar.

Met vriendelijke groet,
Wilma Dondergoor
Bijlagen
Afbeelding1.png
Afbeelding1.png (113.29 KiB) 2790 keer bekeken
Door GtH_Meteosat
En hier de volgende foto als vervolg op het vorige bericht.
Wilma Dondergoor
Bijlagen
Afbeelding2.png
Afbeelding2.png (60.54 KiB) 2790 keer bekeken
Door GtH_Meteosat
Heeft iemand misschien een tip voor mij hoe ik de wrapper-functie kan gebruiken en waar ik die kan vinden. Al de weerpagina's van jullie die ik zie, zien er erg mooi uit.
Maar ik krijg het nog niet voor elkaar.
Ik heb een site geactiveerd www.gthmeteosat.nl waar ik de weergegevens op kwijt wil. Dit is een joomla 1.7 installatie. Maar ik kom er echt niet uit hoe ik dat kan doen. In mijn vorige berichtjes staan een paar afbeeldingen van hoe mijn mappenstructuur van weatherlink er uit ziet.
Ik heb ook Artisteer 3.0 om websites mee te maken. Dat lukt mij op zich redelijk, maar voor weergegevens weet ik niet hoe ik dat in moet stellen.