Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tuinmantom
teesee64 schrijft:
Rekening houden met Ipads die geen flash kunnen gebruiken is natuurlijk ook onzin. Lijkt mij eerder voor de hand liggen dat Ipads maar eens met flash leren omgaan, dan dat iedereen naar de pijpen van Apple gaat dansen ;-)

Als webdeveloper moet je steeds de keuze maken naar hoeveel pijpen je wil dansen... IE8 is ook nog zoiets ;-)
Door FotoCreatives
Dank voor jullie leuke & vriendelijke reacties (en de vele nuttige tips & adviezen).
Groeten, Frank
Door Luc
Rekening houden met Ipads die geen flash kunnen gebruiken is natuurlijk ook onzin. Lijkt mij eerder voor de hand liggen dat Ipads maar eens met flash leren omgaan, dan dat iedereen naar de pijpen van Apple gaat dansen ;-)
Ligt aan je doel met je website. Neem maar van mij aan dat wehkamp.nl en bol.com de website ook geschikt hebben gemaakt voor de iPad. Die willen echt geen omzet mislopen, omdat het IOS van apple geen flash ondersteund B)

Voor een hobby website ligt dat meestal anders. Als het ff kan zou ik ervoor kiezen de website geschikt te maken voor elk platform/browser.

Gr,
Luc