Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door AenG
hanszzz schrijft:
Niet verkeert bedoelt hoor maar het deed mij even denken aan een ouwe commercial. ;) over Drank :laugh:

Maar ziet er nu goed uit hoor :woohoo:

Grt Hans

Ooooowwww je hebt het over Bokma!:laugh:
Door tjabine
AenG schrijft:
Dat was inderdaad de oplossing Ron, en een hele simpele. Zie afbeelding.

Bedankt voor je hulp.

Gr. Geert

Geen dank, zo helpen we elkaar weer.

Gr Ron.
Door AenG
Meteotines schrijft:
Hoi Geert,

Uit de statistieken van mijn website over de afgelopen week blijkt het volgende:

MSIE 9 2903 23.31%
MSIE 8 2094 16.81%
Safari 5 1840 14.77%
Firefox 1656 13.30%
Chrome 1353 10.86%
MSIE 7 1175 9.43%

Wanneer je je website dus aanpast naar de ronde hoeken kijk dan ook eens met bovengenoemde browsers naar je website.
Ik heb zelf al gemerkt dat er een wereld van verschil is in Firefox en IE8.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Tines.

Klopt, er zit nogal wat verschil tussen IE7, IE8 en IE9. Ik maak mijn website eerst maar eens geschikt voor alle nieuwe webbrowsers. Dat is al een heel karwei. Daarna eens kijken of het dan de moeite waard is om zaken aan te passen voor IE8.

Op mijn werk staan zelfs nog honderden pc's met daarop IE7. Deze worden binnenkort allemaal geupgrade naar Windows 7 + IE9. Het komt allemaal wel maar heel langzaam.

Gr. Geert
Door nolversteeg
Hallo Geert,

Misschien niet wat je zoekt maar toch een voorzetje, ik gebruik een watermerk als overlay op de grafieken die Davis/Wl genereerd waarin engelse text staat. Luc heeft ooit op het forum hier een oplossing voor gegeven, misschien iets om dit op te lossen.

Groeten Nol,
www.meteoeersel.nl
Door AenG
nolversteeg schrijft:
Hallo Geert,

Misschien niet wat je zoekt maar toch een voorzetje, ik gebruik een watermerk als overlay op de grafieken die Davis/Wl genereerd waarin engelse text staat. Luc heeft ooit op het forum hier een oplossing voor gegeven, misschien iets om dit op te lossen.

Groeten Nol,
www.meteoeersel.nl

Ik ga op zoek Nol, kijken of het bruikbaar is.
Bedankt voor de tip.

Gr. Geert