Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door ws vreewijk
pdw112 schrijft:
ik heb de oude link ook vervangen en toen kreeg ik alleen het groene vakje.
Welke links moet ik allemaal vervangen.
Of als het even kan plaats het script hier zodat iedereen hem weer werkend krijgt.

En we puzzlen door,zo zou die in orde moeten zijn als ik het mis heb kan iemand dat dan even melden.
gr Chris

www.meteoalarm.eu website are possible, for the most up to date information about alert levels as published by the participating National Meteorological Services please use www.meteoalarm.eu. Local data provided by Finnish Meteorological Institute. Used with permission. -->

Geen speciale alertheid vereist

Door pdw112
ws vreewijk schrijft:
pdw112 schrijft:
ik heb de oude link ook vervangen en toen kreeg ik alleen het groene vakje.
Welke links moet ik allemaal vervangen.
Of als het even kan plaats het script hier zodat iedereen hem weer werkend krijgt.

En we puzzlen door,zo zou die in orde moeten zijn als ik het mis heb kan iemand dat dan even melden.
gr Chris

www.meteoalarm.eu website are possible, for the most up to date information about alert levels as published by the participating National Meteorological Services please use www.meteoalarm.eu. Local data provided by Finnish Meteorological Institute. Used with permission. -->

Hoi Chris,

Ik zie dat bij jou het script (de laatste op jou lightning pagina) werkt.
Hoe het je dit opgelost.
ik krijg nog steeds de tekst niet zichtbaar.

Gr,
Arnaut
Door ws vreewijk
Hallo Arnout,

deze heb ik gebruikt gepikt van Wietse.

gr Chris
Door pdw112
Volgens mij blijft hij nu altijd "Geen speciale alertheid vereist" aangeven.
Door ws vreewijk
Ja dat zou kunnen ik heb geen idee hoe je dat kan testen vrijdag mogelijk onweer misschien dat er dan iets van te zeggen is.

gr Chris
Door WeerStationWoerden
kan je nu al testen

gewoon een plaats opzoeken met onweer bv deze http://www.meteoalarm.eu/ne_NL/0/0/MK00 ... respa.html

heb deze net getest en het werkt
maar dat was met het saratoga-weather script
mvg Gert

ws vreewijk schrijft:
Ja dat zou kunnen ik heb geen idee hoe je dat kan testen vrijdag mogelijk onweer misschien dat er dan iets van te zeggen is.

gr Chris
Door pdw112
Deze test werk goed voor het saratoga script.
Maar niet voor het script wat het onderstaande plaatje moet geven.

is er al iemand die deze al wel werkend heeft.
Als ik een pagina met alarm als test invoer krijg ik helemaal niets meer te zien ipv een plaatje met een alarm.
Bijlagen
2hns1oj.png
2hns1oj.png (1.99 KiB) 2850 keer bekeken
 Antwoord
 Terug naar “Weer website ontwikkeling, design en hosting”