ws vreewijk schrijft:
Zo maar een gedachte:
**Is het niet beter hier een slotje op te doen en tot de orde vd dag over te gaan.**
*************************************************************************************
Joeri heeft de boodschap begrepen denk ik.
Wat tuinmantom schrijft is denk ik welgemeende goede raad.
Dus denk ik mooi geweest nu.
mvr gr Chris
Ben het wel met je eens dat we misschien beter kunnen ophouden hier nog enige aandacht aan te besteden. Ik gun echt ieder zijn hobby van harte, ook wanneer diegene totaal niet goed bezig is volgens de gemiddelde weerfanaat-standaarden. Wel vind ik het frappant als mensen totaal niet openstaan voor tips of goed bedoelde adviezen en meteen in hun ego gekrenkt zijn als er eens wat (in dit geval volledig terechte) kritiek komt.
Tot slot van mijn kant nog een goed bedoelde tip aan Joeri: Eerst zorgen dat je genoeg kennis hebt van zaken en alles naar maximaal rendement inrichten, en dan pas vind ik dat je groen licht krijgt om de media op te zoeken, als je daar de behoefte voor voelt.
En, beweer niet het wiel te hebben uitgevonden als je gebruik maakt van diensten van anderen, want zonder de vaak vrij beschikbare diensten van professionele meteorologen kun ook jij helemaal niks klaarspelen.