Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door walberg
Ik heb opniew de wdl map dus onder weather/wdl aangemaakt. werkt nu wel, heb even later alle client.. eruit gehaald en doet het nog steeds. Ik ga nu eerst maar eens even de andere dingen aanpassen en dan kan ik van de week helemaal op het template overstappen. Die is toch veel mooier.
Door walberg
Weer een stap verder, ik heb zz_index even hernoemd dus nu krijgen wij direct het mooie template van Wim.

Er gaat nog steeds iets mis met ws-functions.php want in het home scherm maar ook in de header die ik juist daarom op header 1 heb gezet (dat werkt dus ook niet) worden de variabelen dus niet getoond. WDL wel dus eigenlijk moet die voorlopig naar de home locatie of iemand moet weten wat er loos is met die ws-functions?
Door gerblok
Ook ik heb een evaluation versie en een key. Ik probeer met wd configurator (aanbevolen)wijzigingen aan te brengen in het scherm basic. zoals de key en taal . Het wijzigen lukt wel, maar dan, de wijzigingen bevestigen en doorvoeren weet ik niet hoe dat moet. Is er iemand die dat weet en bereid is mij te helpen.
Mvrgr,
Ger
Door walberg
Er zit kennelijk een fout in testtags.php, daarom is alles undefined maar ook opnieuw plaatsten helpt niet:

Notice: Undefined variable: ws in /home/spanjea/domains/hetweerindiemen.nl/public_html/weather/inc/wdTags.php on line 16 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/spanjea/domains/hetweerindiemen.nl/public_html/weather/inc/wdTags.php on line 16
Door walberg
Opgelost,

Gewoon testtags uit het pakket wsweather.wd opnieuw naar het netboekje gekopieerd.