Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weatherservice
Zeer netjes !! Die metertjes zijn echt wel schitterend.

Door hanszzz
Update:

Als het goed is moet chrome, android en tablet safiri werken. :)

ipad en iphone kan ik hier niet testen ik hoor het wel als iemand dat wel kan. :unsure:

grt Hans
Door Snarf2000
ipad werkt hoor Hans. (Zie ook PM)
Goed gedaan.

Grt Frans
Door fbockstael
Hoi Hans,

Het ziet er goed uit hoor, maar er is een ding dat ik toch zou willen opmerken.
Zie het als feedback en niet als kritiek.

Het is naar mijn mening jammer dat de voorspelling in het Engels is. Wie van de leken die jouw site raadplegen zou b.v. weten wat "overcast" is?
Zonder mijn zoon zouden al mijn voorspellingen ook in het Engels zijn, wat...er zou niet eens een site zijn waarschijnlijk.
Maar wat we gedaan hebben is al die voorspellingen die opgehoest worden in een database stoppen en die dan vertalen. Mijn zoon heeft het zo geregeld dat dan telkens deze vertaling op de site verschijnt en niet het originele Engelse bericht.
Zo af en toe verschijnt er nog eens een nieuwe uit de weatherlink software, maar die vertaal ik periodiek weer.

Groet,

Franklin
Door hanszzz
Hallo Franklin deze data komt van de metar die door weather display word gegenereerd omdat de tfa geen eigen voorspelling heeft, helaas is er nog geen mogelijkheid om dat te vertalen.

grt Hans
Door Snarf2000
Vertalen onmogelijk?
Lukt het dan ook niet met case???
Zo iets als;

case (($forecast ='overcast')):
$verwachting='bewolkt';
break;

Of het zo goed staat weet ik niet, maar daar zijn weer PHP Freaks voor.
Volgens mij moet zo iets wel lukken.

Grt Frans
Door fbockstael
Dit is het ook niet Hans?

Control Panel > Summary image and incons > Tabblad Main screen icon/Forecast icon setup/Text scroll, bovenste vinkje staat aan als het goed is, dan de taal kiezen (Dutch).
Door hanszzz
Dat is raar daar staat hier bij mij Control Panel > Summary image and incons > icon/vp forecast weather description setup.

daar heb ik de opties forecast icon setup en davis vp forecast setup met de instelling Dutch als ik dat aan vink komt er test tekst te staan verder niets dat komt denk ik dan mij tfa geen forecast in de console heeft.

grt Hans
Door hanszzz
Is dat zo Frans

Vertalen onmogelijk? Lukt het dan ook niet met case??? case (($forecast ='overcast'):
$verwachting='bewolkt';
break;

:woohoo: Als dat zo is wie wil mij een schopje in de goede richting geven dat zou helemaal top zijn :silly: ben benieuwd als dat gaat werken.

grt Hans