Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door T.J.
Goedemiddag.

Sinds enige tijd mijn website online.
Werkt met de Leuven template, installatie etc. geen probleem.
Echter de Bft aanduiding in de Header verandert niet automatisch mee met de update in ajaxdashboard op de homepage, de windsnelheid etc. wel.
Ik heb dus soms een windsnelheid in de header staan die niet overeenkomt met de bft aanduiding.
Ik had de code voor de aanduiding in de header veranderd, echter nu veranderd de header wel, maar in ajaxdashboard niet.
Bij verversen pagina veranderd alles wel naar behoren.
Kon op internet geen oplossing hiervoor vinden.

Iemand oplossing hiervoor of hier helemaal geen probleem mee?

Gr. Tjeerd
Door wvdkuil
T.J. schrijft:
Goedemiddag.
. . . ingekort . . .
Echter de Bft aanduiding in de Header verandert niet automatisch mee met de update in ajaxdashboard op de homepage, de windsnelheid etc. wel.
Ik heb dus soms een windsnelheid in de header staan die niet overeenkomt met de bft aanduiding.
. . . ingekort . . .
Gr. Tjeerd
Helaas is dat een fout in versie 2.5a. Ik hoorde het via het forum pas de vorige week en moest het eerst zelf constateren.
De fout is niet zo makkelijk aan te passen omdat er diverse scripts bij betrokken zijn.
Dus deze keer geen snelle eenvoudige oplossing, maar even wachten.

Voor versie 2.6 (midden Oktober) heb ik het al aangepast.

Groeten, Wim

Groeten, Wim
Door T.J.
wvdkuil schrijft:
T.J. schrijft:
Goedemiddag.
. . . ingekort . . .
. . . ingekort . . .
Gr. Tjeerd
Helaas is dat een fout in versie 2.5a. Ik hoorde het via het forum pas de vorige week en moest het eerst zelf constateren.
De fout is niet zo makkelijk aan te passen omdat er diverse scripts bij betrokken zijn.
Dus deze keer geen snelle eenvoudige oplossing, maar even wachten.

Voor versie 2.6 (midden Oktober) heb ik het al aangepast.

Groeten, Wim

Groeten, Wim

Hallo Wim.

Dank u voor de snelle reactie, ben benieuwd naar versie 2.6!

Groeten Tjeerd.