Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door ws vreewijk
Wat gaat er fout.
Nadat ik een stukje script had toegevoegd bleek er een fout op mijn website te staan ,een hele puzzle om alles te verwijderen en sommige dingen er opnieuw op te zetten.
Ok alles staat weer zoals het was .....dacht ik tenminste.

Toen Hans van weerstation Kaatsheuvel me inseinde dat mijn temperatuur niet klopte en ik controleerde bleek alles wel te kloppen,toen ik echter zelf even later keek zag ik dat het fout stond,echter bleek dat na indrukken van F5 alles weer wel klopte kortom alles word correct geupload en als je op de website kijkt klopt alles maar kijk je een uur later dan blijft hij op de oude data hangen,pas als je F5 indrukt komt de correcte date tevoorschijn.
Ook op android heb ik dat.

Dus wat gaat hier fout?
Het word wel geupload en de eerste keer dat je kijkt klopt het bij elk volgend bezoek blijft de oude data zichtbaar TOT je F5 of bij android refresch doet.

Ook mijn bliksem detector die vroeger elke minuut automtisch ververste blijft staan tot je op F5 drukt,

Het ligt niet aan de brouwser op mijn werk hetzelfde probleem als ik kijk.

Wie heeft de gouden tip.
_
Gr Chris
Door WeerStationWoerden
hoi Chris
dit ligt aan je host schijnbaar hebben ze de optie refresh uitgezet
in het verleden hier het zelfde gehad
alleen bij mij waren het toen de plaatjes ( gif.jpg .png )
niet de data
maar je kan het beter aan je host vragen over hoe en wat
hoop dat dit je verder helpt
Mvg Gert
Door ws vreewijk
Hallo Gert,

Dank je voor de tip,alleen denk ik dat het hier mijn schuld is ik had een scriptje erbij gezet en toen stonden er wat dingen fout ineens stonden er een lading regels tussen ruimte tussen mijn website plaatjes.
ik dacht op elke regel stond nb> of zoiets

Dus toen ik het scriptje heb verwijder en de spatie regels heb ik kennelijk een stukje code verwijderd wat zorgt dat je steeds de laate versie van de pagina ziet.

dus:
upload is ok
bij drukken op f5 word de juiste waarden getoond op de site
bij elk volgend bezoek blijf je die waarde zien tot je f5 weer indrukt.

webcam draaid wel live

Iemand een idee?

gr Chris
Door ws vreewijk
Hallo Nico,

Ja zoiets ken ik alleen krijg je dan als iemand net in de shoutbox iets intikt datie dr word uitgeknikkerd.

Ik heb geen idee waarom je de oude data te zien krijgt en niet de nieuwe.
Het was altijd goed.
Er stond denk ik een regel in die de brouwser de laatse upload laat zien.

Als niks meerf lukt kan ik altijd jou oplossing nog tijdelijk invoegen.

Gr Chris
Door ws vreewijk
Hoi ,

Nico,dat lijkt er denk ik,meer op die ga ik testen,bedankt ik meld me als er nieuws is?
Gr Chris