Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ook ik ben benadert door deze sterren kijkende website...hahaha lol :)

Ik ben niet op het verzoek ingegaan.

Mvg, Martijn
Door Eckie76
Het houdt ook gewoon nooit meer op, al die gigantische faalhazen die snel een site beginnen, en over de rug van anderen hits willen scoren.
Geen aandacht aan besteden, in je vuistje lachen en gewoon lekker je eigen ding doen.
Een goede site heeft geen talloze backlinks nodig, een netwerk bouw je op door vertrouwen uit te stralen en je op je eigen "klantenkring" te richten.
Door tinuz97
Pffff is de ene geweest,komt er weer 1 aanzetten met dagje uit korting.....zucht.
Door weerstationhoogeloon
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:

Mvg, Martijn

tinuz97 schrijft:
Pffff is de ene geweest,komt er weer 1 aanzetten met dagje uit korting.....zucht.

...Tja, en ook ik ben door beiden benaderd om "een dagje uit met korting" naar "sterren te gaan kijken", maar ik ben er niet op in gegaan.

Het is inderdaad jammer dat als je een e-mail adres of een contact-formulier op je site hebt staan je voortaan bestookt gaat worden met dergelijke e-mails.

Ik heb het nu zo opgelost:

Via dit formulier kunt U contact met mij opnemen.
Er worden alleen weer-gerelateerde e-mail's beantwoord.

Deze tekst moet duidelijk zijn, maar of de "link-jagers" het snappen moet nog blijken.

gr. Remie
Door tinuz97
Weet je,ik vraag me af of ieder 1 die krijgt,of omdat ik bv best hoog in de google machine sta (als je bv weerstation bij google intypt,zie je al weerstation berghem voordat je klaar bent met weerstation typen).

Ik reageer ook verder niet meer op deze mails,ga dat ook maar eens op de site vermelden van de week.

Alleen maar om eigen site hoger in de rankings te krijgen,bied dat ook iets aan in plaats van alleen maar willen hebben lol.

Vooral omdat deze mails van commerciele bedrijven zijn,verder heb ik geen moeite om bv van collega weerstations iets te plaatsen....maar commerciele bedrijven,nee pas ik voor.
Door tinuz97
weerstationhoogeloon schrijft:
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:

Mvg, Martijn

tinuz97 schrijft:

...Tja, en ook ik ben door beiden benaderd om "een dagje uit met korting" naar "sterren te gaan kijken", maar ik ben er niet op in gegaan.

Het is inderdaad jammer dat als je een e-mail adres of een contact-formulier op je site hebt staan je voortaan bestookt gaat worden met dergelijke e-mails.

Ik heb het nu zo opgelost:

Via dit formulier kunt U contact met mij opnemen.
Er worden alleen weer-gerelateerde e-mail's beantwoord.

Deze tekst moet duidelijk zijn, maar of de "link-jagers" het snappen moet nog blijken.

gr. Remie

Ik denk dat mijn theorie wel eens kan kloppen,want ik zie jou ook snel in google zoals ik....
Door Overijse
Niet iedereen wordt benaderd, enkel sommigen en heeft niets te maken met je ranking in Google, dat in theorie geen nut zou hebben.

Grtz
Kris
Door Overijse
En nog steeds staat er een disallow op deze linkspagina.

Nu ook opgelet voor hun nieuwe webshop "W...S......k.....nl", waarmee ze hetzelfde doen, mails sturen naar alle weerstations om hun webshop hoger te laten ranken en als weerstation krijg je een plaatsje in een godvergeten hoekje dat geblokkeerd wordt voor de almachtige G.

De link van jullie naar hen brengt wel op voor hen in de rankings maar niets voor jullie.

Jullie doen ermee wat jullie willen, maar hierbij weten jullie het.

Grtz
Kris
Door Overijse
Voor diegenen die het wel willen doen of al gedaan hebben.

Heb ik ergens op internet enkele links naar hun links.php pagina's geplaatst zodanig dat jullie links wel meegeteld worden voor Google en hun ranking naar beneden wordt gehaald.:laugh::laugh:

Een gouden raad van tante Kaat voor de heren van de befaamde shops: maak geen misbruik van onwetende amateurweerstations.

Grtz
Kris
Door Luc
Overijse schrijft:
Voor diegenen die het wel willen doen of al gedaan hebben.

Heb ik ergens op internet enkele links naar hun links.php pagina's geplaatst zodanig dat jullie links wel meegeteld worden voor Google en hun ranking naar beneden wordt gehaald.:laugh::laugh:

Grtz
Kris
Met links elders op het internet kun je (gelukkig) niet bepalen dat de links op de pagina van deze shop wel mee tellen voor Google rankings. Dan zou de hele SEO wereld op z'n kop staan.

Gr,
Luc