Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tingbrouwer
Hartelijk dank voor de advisering, na een mailtje met de provider, waar ik trouwens geen beantwoording op kreeg, is het opgelost.(heb echter geen idee waar het heeft aangelegen):woohoo:

Gert.
Door Dewi
Uit ervaring weet ik dat mail niet beantwoorden wel vaker voor komt bij deze provider. Bestanden uploaden die dan 0 worden heb ik ook eens gehad. Ik dacht dat ik toen aan mijn max opslagruimte zat.
Door AenG
Dewi schrijft:
Uit ervaring weet ik dat mail niet beantwoorden wel vaker voor komt bij deze provider. Bestanden uploaden die dan 0 worden heb ik ook eens gehad. Ik dacht dat ik toen aan mijn max opslagruimte zat.

Ik heb hetzelfde ervaren. Ik kreeg te maken met lange laadtijden van mijn website.
Heb toen de helpdesk een mailtje gestuurd, geen antwoord. Daarna nog een mail gestuurd, geen antwoord. Maar het probleem was ineens opgelost.

Als bedrijven zo met hun klanten omgaan dan gaat er bij mij een streep doorheen.
Stelletje idioten daar!

gr Geert
Door AenG
wslangerak schrijft:
Proef ik hier enige agressie, Geert? :woohoo:

Die lui zijn niet goed wijs. Op deze manier gooien ze hun eigen glazen in.
Dom dom dom.