Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Wietse
jacg schrijft:
Wietse schrijft:
Vernieuwd? Gewoon een standaard template :laugh:
Maar je moet ergens beginnen natuurlijk, ga zo door!

pff wat een negatieve reactie, reageer dan niet, en pas dat rode kruisje op je eigen website op de voorpagina eens aan....

Kan ik ook zeggen, als je bang bent voor kritiek plaats je website hier dan niet, of begin er niet aan.
En over dat rode kruisje: Wie gebruikt er dan ook nog Internet Explorer :lol:.
Door ws vreewijk
Ja wie gebruikt dat nog een oude internet explorer brouwser,ik dus.

En Wietse er staat op je site:
** Klik hier om de nieuwste Internet Explorer te downloaden en installeren.**

Meld er dan even bij dat mensen zonder service pack in de problemen kunnen komen met hun windows mail.

gr Chris
Door Wietse
Ja, voor mensen die nog oudere versie gebruiken dan 8. Krijgen de volgende melding boven aan de website:
Afbeelding

Opzich geen slecht plan om samen IE 7.0 en lager uit te bannen met z'n allen. Ik gebruik dit script al tijden en het geeft ook werkelijk resultaat!
Hoe het precies eruit ziet kun je nabootsen door de compatibiliteitsweergave Afbeelding in Internet Explorer in te schakelen.

Meld er dan even bij dat mensen zonder service pack in de problemen kunnen komen met hun windows mail.
Wat voor Windows gebruik jij? Mensen komen helemaal niet in de problemen door een vernieuwde browser en ook niet door een eventuele Service Pack update.
Door ws vreewijk
Sorry Wietse dan ben je niet helemaal op de hoogte.

Ik gebruik vista en als je gaat updaten zonder service pack kom je WEL in de problemen.Je gaat dan problemen krijgen met bjlagen enz.

Google maar es,voor er mensen zijn die door jou tip zich een probleem op de hals halen.
Je kunt namelijk niet terug tenzij je een herstel punt maakt en een backup.
Alles na te lezen bij Bill.

gr Chris
Door Wietse
Dan ben ik niet op de hoogte :laugh:.? Door een nieuwe Service Pack heb ik nog nooit programma's als Windows Mail zien veranderen o.i.d.
Tegenwoordig wordt Windows Mail helemaal niet meer gebruikt, zat alleen op Windows Vista tegenwoordig heet de gratis versie Windows Live Mail en is te downloaden op msn.nl.
Windows 7 heeft nog maar een kleine Service Pack gehad en bracht totaal geen wijzigen toe aan programma's. Vooral security- en enkele stabiliteitsupdates.

Tevens geef ik mensen niet het advies om een Service Pack update uit te voeren maar een browser update en dat is nogal een groot verschil.
Door ws vreewijk
ja is moeilijk he goed lezen.

Ik zei niet dat mensen in de problemen komen door het draaien van een service pack.

Maar dat mensen die een nieuwere brouwser versie nemen ZONDER dat er service pacs zijn geinstalleerd in de problemen komen.

Maar ach wie ben ik op pc gebied geen kei maar dat wist je al.

gr Chris
Door Wietse
Heeft niks te maken met mijn leesvaardigheden, maar met jouw computerkundigheden.
Het enige wat ik zie staan is het volgende:
Open geen e-mailbijlagen. Veel virussen zitten verborgen in e-mailbijlagen en verspreiden zich zodra u de bijlage opent. Bijlagen waarvan u van te voren niet wist dat u ze zou ontvangen, kunt u daarom beter niet openen. Microsoft Outlook en Windows Mail helpen u door potentieel gevaarlijke bijlagen te blokkeren.

Zulke filters zijn simpel in of uit te schakelen.
Door Mark9012
Hoi Chris,

Het klopt inderdaad wat je net zegt, ik heb lange tijd ook vista gebruikt en heb op me werk ook nog een aantal klanten die ermee werken, en ook dus met sommige sites problemen hebben.
Deze gaan dan meestal als het niet anders kan over op ons advies om andere browsers te gebruiken.