Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door nitrx
vreemd.. ik heb in cumulus ftp configugatie C:\\cumulus\\realtimegaugesT.txt
en dan voor remote /www/mijnsite.nl/weer/realtimegauges.txt aan het sjabloon heb ik verder nog niet gewerkt dit is overigens een versie eerder http://apeldoorn.tk/weer/gauges-ssT.htm , er is een extra realtime .txt toegevoegd omdat sommige elementen in de realtime.txt ontbraken
Door Weerstation Aalten
normaal gebruik ik Weatherdisplay maar kan weatherdisplay en cumulus tegelijk draaien op het zelfde weerstation?
Door nitrx
Weerstation Aalten schrijft:
normaal gebruik ik Weatherdisplay maar kan weatherdisplay en cumulus tegelijk draaien op het zelfde weerstation?

Volgens mij moet je dan één van beiden in een VM draaien maar daar zijn discussies over op het forum van Cumulus
Door SpeedyGJ
Het is gelukt! Was vergeten de ftp pad door te geven :D
Klik hier voor voorbeeld
Nu dit nog in mijn website plaatsen :)

Als je de muis 2 seconden op een weerelement houd krijg je een grafiek te zien, heel slim over nagedacht! :)
Door Weerstation Aalten
ziet er mooi uit!!

ben nu ook bezig met cumulus maar is in het engels en mijn engels is slecht krijg niet eens de bestanden geupload :(
Door nitrx
SpeedyGJ schrijft:
Klik hier voor voorbeeld

Als je de muis 2 seconden op een weerelement houd krijg je een grafiek te zien, heel slim over nagedacht! :)

Yep dan komt het nergens terecht , maak je de vertaling even af ;)
Door SpeedyGJ
nitrx schrijft:
SpeedyGJ schrijft:
Klik hier voor voorbeeld

Yep dan komt het nergens terecht , maak je de vertaling even af ;)

Heb de vertaling nog niet gedaan hoor ;)
Ik moet eerst maar eens kijken hoe ik dit in mijn website ga pleuren.

Mooi dat het gelukt is WS Aalten :)