Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
Overijse schrijft:
Denk dat je het eenvoudigst de kaart van het beneluxweathernetwork kunt overnemen, dan heb je onmiddellijk alles ineens. Is gewoon in een frame plakken en probleem opgelost.

Helemaal mee eens, MAAR je krijgt als je de hele pagina overneemt ook de menu's , header en footer mee in het frame.

Als je data aanlevert aan BnlWn EN je gebruikt Saratoga (of mijn template) dan kan je de zaak redelijk mooi integreren.
Door poldeleeuw
hallo,

Ik vroeg mij af hoe je een kaart maakt zoals deze: http://www.beneluxweather.net/?

De bedoeling is om dan met de gegevens van de weerstations kaarten te maken: temperaturen, neerslag, dauwpunten, ... met kleurverlopen (paars = koud, rood = warm). De actuele kaarten worden dan voordurend geupdate zodat men een mooi actueel beeld krijgt op een kaart.

Uiteraard worden dan ook de oudere kaarten gearchiveerd zodat men ze steeds kan raadplegen. Die kunnen dan gebruikt worden door instanties om studies te doen.

Zijn er mensen die hier willen aan meewerken?

Joeri.
Door pb2rdf
Even een kleine opmerking, naar aanleiding van dit bericht, maar ook andere.
Is dus een algemen opmerking !!!
Maak in het onderwerp van je bericht duidelijk waar het om gaat.
Het onderwerp van dit topic is een voorbeeld wat de kern van de vraag niet dekt.

Vriendelijk verzoek voor, aan iedereen om je vraagstelling, onderwerp, duidelijk als onderwerp van een bericht te maken.

Duidelijke communicatie, daar gaat het om.

De rest van Nederland wil ook een duidelijk weerbericht. B)

Moest ik even kwijt.
grtn, Peter
Door Snarf2000
wslangerak heeft gelijk.
Daarom topics samengevoegd.

Frans
Door poldeleeuw
Heeft er dan niemand enig idee hoe je die kaart kan realiseren? Ik heb al eens gekeken bij google maps api 3 maar zonder hulp zie ik daar weinig beginnen aan.