Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jango
Het zijn weer ZONNESTEEK WEKEN.
Je ontwikkelingen lijken meer op een hevige onweersbui.
Ik gun je niet dat na het overgaan van de onweersbui of de zonnesteek ook weerstation Brugge is verdwenen.

Je zit in een mooie regio waar legio mogelijkheden zijn.

Mag ik je adviseren eerst te zorgen dat de opstelling en bescherming van je station optimaal is.
Dan kun je waarschijnlijk ook betrouwbare data aanleveren.
Je website zal dan ook wat geloofwaardiger overkomen en bezoekers zullen ook terug keren om je gegevens te bekijken.

Succes, maar loop niet te hard.

Grtz, Jan
Door Weerstation Kaatsheuvel
jango schrijft:
Het zijn weer ZONNESTEEK WEKEN.
Je ontwikkelingen lijken meer op een hevige onweersbui.
Ik gun je niet dat na het overgaan van de onweersbui of de zonnesteek ook weerstation Brugge is verdwenen.

Je zit in een mooie regio waar legio mogelijkheden zijn.

Mag ik je adviseren eerst te zorgen dat de opstelling en bescherming van je station optimaal is.
Dan kun je waarschijnlijk ook betrouwbare data aanleveren.
Je website zal dan ook wat geloofwaardiger overkomen en bezoekers zullen ook terug keren om je gegevens te bekijken.

Succes, maar loop niet te hard.

Grtz, Jan
Helemaal met je eens Jan. Groeten, Hans
Door Snarf2000
Beste Joeri.

Dit heeft niets met jalouzie te maken.
Jij bent degene die zich zelf te kijk zet met zo'n opstelling van je apparatuur.
Ik zou me schamen als weerstation houder.
Voor dat ik de krant haalde had ik mijn zaakjes flink op orde.

Jij doet net als je oude partner destijds.
Sensatie zoeken en zo veel mogelijk media aandacht.
Maar een goed weerstation begint eerst met zijn station stabiel en zo veel
mogelijk betrouwbaar te maken.
Daarna een hele tijd goede metingen maken en dan eerst voor je eigen omgeving.

Dan pas kom je in aanmerking voor een lokaal krantje.
Als je er in slaagt om bezoekers te houden en te kunnen overtuigen van betrouwbaarheid,
kun je een stapje verder gaan.

Ik denk dat je er eerder een financiëel gewin wilt maken door dit soort acties.
Van mij mag je geld verdienen met een website, maar begin dan een internet winkeltje.
Laat een weerstation beheren dan alsjeblieft aan mensen over die SERIEUS mdt hun hobby
bezig zijn.

Frans
Door CeesT
Hoi,

Ik sluit me in deze geheel bij Frans aan, ik had het niet beter kunnen zeggen. Toen ik de foto van de opstelling van je temperatuursensor zag dacht ik echt dat het hier om een grap ging maar het bleek serieus te zijn.

Ik denk dat jij het verschil niet weet tussen een amateur station en een amateuristisch station en in mijn ogen behoor jij tot de laatste categorie en dan ook nog van de ergste soort. Dat is op zich helemaal niet erg maar ga dan niet zo hoog van de toren blazen en van dat "wannabe" gedrag vertonen. Echt walgelijk. Aan dat gedrag erger ik me echt al een tijd.

Jij moet nog een hoop leren, dat kun je hier op HWA. Bind wat in en doe je voordeel met de kennis die hier aanwezig is. Ik heb er al een hoop van geleerd en ik leer nog dagelijks bij. Maar ja, ik sta er dan ook voor open en pretendeer niet de Brabantse Jan Pelleboer te zijn.
Door Eckie76
poldeleeuw schrijft:
Heb zo de indruk dat er toch altijd wat jaloezie in de buurt is... Jammer.

Als deze vorm van overcompenseren therapeutisch voor je werkt heb je mijn zegen.
Door etab
Ik schrik even van deze foto's....

Dit doet het aanzien van HWA geen goed als men ziet hoe sommige opstellingen zijn en zeker als zoiets enorm de media gaat opzoeken.

En dat het tijdelijk is...... Hoeveel tijd kost dat media zoeken en hoeveel tijd kost het verplaatsen van de meter???
Vanavond 1 pint minder en hij hangt al 50% beter.

Dit doet ons geen goed.
EN jaloers ben ik niet.
Door Mike
poldeleeuw schrijft:
Heb zo de indruk dat er toch altijd wat jaloezie in de buurt is... Jammer.

Nou zet die gedachte maar uit je hoofd, er is helemaal niks om jaloers op te zijn, ik schrok gewoon van die foto, diep triest, en dat in zo'n mooie stad.
Door tuinmantom
Leuk dat je in de krant komt. Maar ik begrijp ook wel de reacties hier. Ik zou zeggen, handen uit de mouwen en maak er snel werk van om je reputatie opnieuw op te krikken ;)
Een mooie weerhut, goed geplaatst opgesteld, en dan vergeten we hopelijk die muur-regenpijp-temperatuurmeter snel.
Of je trekt je er niets van aan,... 't is je eigen keuze natuurlijk.