Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Goris
Hallo,

Zonder reclame te maken zit ik al jaren bij Astrahost.nl Je kunt meerdere website's draaien. onbeperkte ruimte geen datalemiet voor ongeveer 60 euro. werkt met 3 bacup servers nog nooit "tot heden"storing gehad.

Groeten Louis
Door jschoonh
Na veel speurwerk en advies van hier, waarvoor dank, is de keus op dit moment op antagonist gevallen.
Zijn er hier nog mensen die buiten @Geert hier host ervaring mee hebben.

Jaap
Door dibasta
Jazeker!

Ik heb nu 3 jaar Antagonist, en oom eerlijk te zijn, nog nooit geen noemenswaardigheden gehad!!

Gr,
Peter.
Door CeesT
Hoi,

Ook ik sluit me volledig bij de lovende kritieken over Antagonist aan. Ik ben er zeer tevreden over.
Door AenG
jschoonh schrijft:
Na veel speurwerk en advies van hier, waarvoor dank, is de keus op dit moment op antagonist gevallen.
Zijn er hier nog mensen die buiten @Geert hier host ervaring mee hebben.

Jaap

Goede keus.
Ik was mij vorig jaar ook aan het orienteren voor een nieuwe provider. Op tweakers.net kwam ik telkens de naam van Antagonist tegen waarmee goede ervaringen waren.
Tot op heden geen spijt van gehad:

-goede performance
-perfecte service
-eigen forum
-geen downtime (nog niet meegemaakt)
-niet duur
-geen gedoe met ftp-upload (en ik upload heel veel!)
Door jschoonh
Allemaal hartstikke bedankt de keuze is meer dan duidelijk. Nu een plan de campagne om de zaken zo smooth mogelijk om te zetten. E-mail adressen en Google een beetje kietelen, ik ben op dt moment uitermate goed te vinden en dat wil ik uiteraard niet kwijt.

Misschien nog aardig om te vertellen dat heeeeeel veel jaren geleden ik bij de KPN begon met ISDN waarmee ik toen de eerste was in de regio in Brabant. Daar al snel een ADSL op waar een home site bij hoorde. Geen scripting, sql, gastenboek.

Toen wij vertrokken naar Turkije alles opgezegd en als oude klant mocht ik mijn E-mail adressen en home-site continueren voor iets van € 3,-- per maand.
Dat leek mij billijk en ik was blij dat ik in de verhuizing-periode mijn E-mail adressen behield en alles zo soepel geregeld leek. Maar ondertussen betaal ik voor die service (met al zijn beperkingen) bijna € 8,-- per maand
Dan is de grens bereikt temeer omdat de behoefte aan services groeit en een eigen domain ook wel erg aantrekkelijk is.

Kortom zo meteen veeeel meer voor minder

Bedankt en wat mij betreft is dit topic afgesloten.