Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Snarf2000
#54423
@Dibasta

Je zal wel moeten, want ik was eerder, en ik sta er ook nog niet op :laugh: :laugh: :laugh:

***************************

Het zullen nog wel wat configuratie instellingen zijn bij NWN, maar als ik kijk op de visability kaart vind ik de rode kleur wel heel erg heftig!
Zoiets doet mij eerder denken aan mist met een zicht van <50 Meter.
De kleurentabel mag wel wat vriendelijker en iets meer in de pastelkleuren dan in de harde RAL kleuren :laugh:

(Of het zal moeten wennen)

Frans
Door dibasta
#54424
Snarf2000 schrijft:
@Dibasta

Je zal wel moeten, want ik was eerder, en ik sta er ook nog niet op :laugh: :laugh: :laugh:

***************************

Het zullen nog wel wat configuratie instellingen zijn bij NWN, maar als ik kijk op de visability kaart vind ik de rode kleur wel heel erg heftig!
Zoiets doet mij eerder denken aan mist met een zicht van <50 Meter.
De kleurentabel mag wel wat vriendelijker en iets meer in de pastekleuren dan in de harde RAL kleuren :laugh:

(Of het zal moeten wennen)

Frans


Oke Snarf, jij je zin !!! :laugh: :laugh:

Gr,
Peter.
Door jorissynaeve
#54425
Ik sta er ondertussen ook op. Mooie visualisatie en hopelijk komt Duitsland er ook snel bij.
Door reitsma1960
#54426
jorissynaeve schrijft:
Ik sta er ondertussen ook op. Mooie visualisatie en hopelijk komt Duitsland er ook snel bij.


Ja, ik heb een Duits station gemaild. Als iemand contact heeft, graag proberen te enthousiasmeren.

Vanavond wordt het op internationale forums vermeld.

Mrgr,
Oebel
Door reitsma1960
#54427
Snarf2000 schrijft:
@Dibasta

Je zal wel moeten, want ik was eerder, en ik sta er ook nog niet op :laugh: :laugh: :laugh:

***************************

Het zullen nog wel wat configuratie instellingen zijn bij NWN, maar als ik kijk op de visability kaart vind ik de rode kleur wel heel erg heftig!
Zoiets doet mij eerder denken aan mist met een zicht van <50 Meter.
De kleurentabel mag wel wat vriendelijker en iets meer in de pastelkleuren dan in de harde RAL kleuren :laugh:

(Of het zal moeten wennen)

Frans


Hoi Frans,


Klopt. We zullen zien of dit wat zachter kan.



Groet,
Oebel
Door reitsma1960
#54428
Belangrijk;

De download Weersverwachtingskaarten is nog niet klaar.
Deze komen ws vanavond klaar.
AUB wacht dus met download en installatie want anders kun je nog een keer.
Er worden nog zaken gewijzigd.

Mvrgr,
Oebel
Door Snarf2000
#54430
Je kan het makkelijkst je LAT en LON uit Beheer Weerstation van HWA halen.
Als je het niet weet, heb je daar je juiste(?) gegevens

Frans
Door wsEpe
#54432
Ik sta er nu ook op :)..
Wel merk ik in IE9 problemen met de mouseover op de kaart. De mouseover tekst val aan de linkerkant van de kaart af.. In Chrome en FF is het wel goed.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33