Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weatherservice
Dag Oebel

Schitterend voor iedereen die een website heeft !

Ik zag trouwens dat Henka ook iets had gemaakt voor blitzortung detectie. Alleen weet ik niet precies hoe je de php gaat installeren op de server. Blijkbaar moet ik via phpdirectadmin een table van mijn bliksemdetectie invoegen ?

Nicolas
Door reitsma1960
weatherservice schrijft:
Dag Oebel

Schitterend voor iedereen die een website heeft !

Ik zag trouwens dat Henka ook iets had gemaakt voor blitzortung detectie. Alleen weet ik niet precies hoe je de php gaat installeren op de server. Blijkbaar moet ik via phpdirectadmin een table van mijn bliksemdetectie invoegen ?

Nicolas

Nicolas,

Ik gebruik Blitzortung niet en ben daar niet bij betrokken.
Kan je daarmee niet helpen.

Groet,
Oebel
Door walberg
Ik heb mij ook aangemeld, echter ik krijg de maps niet geinstalleerd, readme.txt heeft het over nordic en wxnwn.php maar met beidden krijg ik een internal server error. Ook staat er dat er in deze reame dat ik in de index.php ook wat moet wijzigen?

To add to your website:
- In add:

$lang = $_GET[lang];
if($lang == "se"){$lang="sv";$oldlang = "se";}
if (! isset($lang)) { $lang = "fi"; }
$nwnconfig = 'nwn/nwn.settings.php';
include 'nwn/nwn.main.php';
echo $nwnhead;
?>

- In add:

echo $nwntab;
if($oldlang == "se"){$lang="se";}
?>

Maar dat werkt kennelijk bij een joomla site niet. Zodra ik in index.php zowel in de root als in de templateroot dit aanbreng werkt de hele site niet meer.
Door wvdkuil
Aanpassingen template -- ewn maps en page scripts.

Meteen na mijn vakantie hier aan begonnen om rustig de 6 uur tijdverschil / jetlag weg te werken.

Bijgevoegd een map met
1. een readme met stap voor stap installatie handleiding om de laatste ewn kaarten en pagina in de template te gebruiken.
2. de aangepaste template scripts
3. de aangepaste EWN - voortbeeld scripts

LET OP: je moet deelnemer zijn aan EWN om de scripts te kunnen gebruiken!
De download van de EWN scripts zelf kan alleen vanuit de deelnemers pagina plaatsvinden.

De benodigde 3 JS/CSS aanpassingen staan in de readme beschreven.

Voorbeeld http://www.weerstation-wilsele.be/index.php?p=46

Succes, Wim
Bijlagen
(6.48 KiB) 190 keer gedownload