Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door reitsma1960
JPC schrijft:
eugel schrijft:
Heb me gisteren aangemeld en werk met cumulus. Moet ik na mijn aanmelding en goedgekeurde retourmail nog wat doen? Volgens de tekst niet. Heb mijn pad opgegeven waar mijn realtime.txt staat. Of moet ik de bestanden downloaden die op de weather network site staan? Zo ja is er een nl vertaal versie wat je precies moet doen?
Zie dat mijn station nog niet op de kaart staat, heeft dat dan te maken met de nog te downloaden bestanden?
Het grabben van de data files gaat nog niet overal even goed. Ik heb mij eergisteren al aangemeld, maar er is nog steeds niets te zien. Heb contact opgenomen met Henkka. Mijn data file (gemaakt volgens de Weatherlink methode, omdat de Other software keuze verdwijnt als je voor de 2e keer inlogt.) is OK volgens Henkka, maar hij heeft problemen met het inlezen. Mogelijk geldt dat voor meer sites? Als het bij jouw nog niet werkt, zou ik ook maar contact opnemen met nordicweather [@] gmail . com.

Hoi Hans,

Helaas heb jij een probleem wat erg lastig is op te lossen.
Voor jou heel vervelend maar dit geldt gelukkig alleen op dit moment voor jou.
Toch het verzoek van Henkka om hem niet te snel te mailen anders loopt zijn mailbox vol.
Er zijn momenteel erg veel aanmeldingen en anders gaat het nog langer duren voor je op de kaart verschijnt.

Dus vragen toch graag hier eerst melden. We kunnen met elkaar veel beantwoorden.
Ik stuur selectief vragen door aan Henkka.

Ook Italië doet mee en ik hoop Frankrijk ook snel.

Geweldig toch!

Mvrgr,
Oebel
Door weatherservice
Bestaat er ook een optie om aan te geven of je een bliksemdetector van blitzortung hebt? Wie weet kunnen jullie die stormsoftware ook integreren.
Door Snarf2000
Oebel.

Allereerst de complmenten voor deze samenwerking.

Vraagje.
Is het / of zou het mogelijk zijn om de tabbladen " gebruikersomgeving" en "Deelnemen" uit te schakelen via bv een config file?

Mijn bezoekers hebben niets aan deze tabbladen.
Als ik iets wil wijzigen. ga in wel naar de website van EWN.

Grt Frans
Door powerr
Snarf2000 schrijft:
Oebel.

Allereerst de complmenten voor deze samenwerking.

Vraagje.
Is het / of zou het mogelijk zijn om de tabbladen " gebruikersomgeving" en "Deelnemen" uit te schakelen via bv een config file?

Mijn bezoekers hebben niets aan deze tabbladen.
Als ik iets wil wijzigen. ga in wel naar de website van EWN.

Grt Frans

Als aanvulling hierop: het EWN News mag van mij ook wel weg, daar hebben de bezoekers ook niks aan.
Door hanszzz
Hallo Oebel op het moment draaidt het bij mij en wat een fantastische samenwerking is er van gemaakt. :woohoo:

ook mijn compliment.

Grt Hans
Door Snarf2000
Het zal wel aan mij liggen, maar...

Als ik in nwn.forecast_wrf.php
$deflang = "fi"; verander in
$deflang = "nl";

Dan krijg ik links boven de kaart: 

enig idee wat ik fout doe?
Voor de rest verander ik niets.

grt Frans
Door Snarf2000
Nog een leuke:
(Of komt het door gebruik van FRAMES?)
Bijlagen
IE9.JPG
IE9.JPG (46.59 KiB) 2474 keer bekeken
Door reitsma1960
Snarf2000 schrijft:
Het zal wel aan mij liggen, maar...

Als ik in nwn.forecast_wrf.php
$deflang = "fi"; verander in
$deflang = "nl";

Dan krijg ik links boven de kaart: 

enig idee wat ik fout doe?
Voor de rest verander ik niets.

grt Frans

Hoi Frans,

Op je vorige vraag kom ik terug vwb gebruikersomgeving. Enige discussie.

Wanneer heb je dat deel gedownload? Een eerdere versie had dat probleem. Missschien even de nieuwste download van 4-1-2013 proberen. Dan moet het weg zijn.

Succes.

Groet,
Oebel
Door reitsma1960
Snarf2000 schrijft:
Nog een leuke:
(Of komt het door gebruik van FRAMES?)

Heb ik ook gehad. Heb je per ongeluk compatibiliteits modus aanstaan?
Moet normaal werken met IE9. Gebruik ik ook.

Groet,
Oebel
Door Snarf2000
Hoi Oebel.

De laatste versie vanmiddag nog opgehaald.
Ook ik hoopte op een nieuwe versie, maar daar stond nog steeds de zelfde.

Frans
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33