Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Hoi Bert,

Ik heb ook nog even zitten kijken maar waarom het bij jouw niet werkt?
Geen idee dus.
Maar als je het script nou gewoon buiten Joomla op de server zet en hem aanroept in een Iframe? moet werken lijkt mij? bij mij wel tenminste.

Gr Ron.
Door westkapellegek
wslangerak schrijft:
westkapellegek schrijft:
Hallo Kees,

In welk bestand moet ik kijken?
-wugraphs.php
-wxwugraphs/WUG-inc-day.php
-wxwugraphs/WUG-settings.php:1

Gr Niek

In wugraphs.php, want daarmee krijg je de foutmelding. Maar je kan ze allemaal even nakijken op rare tekens.

Ik kan me vaag herinneren dat iemand anders ook zoiets had met dit script. Het zijn zomaar een paar tekens, zeg maar #13V ofzoiets, op de allereerste regel.

Tot nu toe helpt het nog niet. Bij de foutmelding staat een regelnummer. Als ik in dat regelnummer kijk in WUG-inc-day.php staat daar info over Cookies. OOk bij de fout meldingen bij de maand en jaar grafieken staat in WUG-inc-month/year.php iets over Cookies.

Waar kunnen er fouten gemaakt kunnen ivm cookies?

gr Niek
Door wslangerak
westkapellegek schrijft:
Als ik in dat regelnummer kijk in WUG-inc-day.php staat daar info over Cookies.

Dat is inderdaad het probleem. Dat verhaal van die cookies op de genoemde regelnummers is zogenaamde header-info. En die moet vóór elke output, zoals tekst of iets dergelijks in een document staan. Je kunt niet eerst tekst als output krijgen en daarna pas header info. Dan krijg je die foutmeldingen. Het makkelijkst is als je even laten we zeggen de eerste 50 regels van wugraphs.php hier post (als code), dan zien we waarschijnlijk wel waar het probleem zit.
Door Meteo Hoogeveen
Hoi Ron

Als ik het buiten Joomla plaats dan krijg ik de melding:

kan de pagina niet vinden

zo vreemd allemaal

ik laat het voorlopig zo als het is
alleen wil ik het sluitpaginaknop er af halen, die werkt niet
en verder ff stoeien met de kleuren en zo

groet,

Bert
Door jacg
Bert,

Ik wilde even bij je kijken naar je instellingen maar ik zie wugraphs.php of wxwugraphs.php niet.
Die moet bij jou in je joomla folder staan. Hoeft niet buiten je joomlafolder te staan, je kunt al die pagina's ten allen tijde buiten joomla aanroepen ;)

Groeten,

Jacco
Door Meteo Hoogeveen
Hoi Jacco

het staat in joomla. heb precies zo gedaan zoals het moest, dat denk ik tenminste.

nu heb ik de grafieken in joomla via wrapper.
beginpagina, wugraphs.php en wxwugraphs.php doen het gewoon niet.

in IE9 doen de grafieken het ook niet.

php scripts zullen elkaar wel bijten of zo.

groet,

Bert

ps: zo zit ik ook te klungen met het script van UV verwachting die op saratoga/carterlake site staat. die krijg ik ook niet aan de gang

php is moeilijk pffffffffff :unsure:
Door wslangerak
Meteo Hoogeveen schrijft:
in IE9 doen de grafieken het ook niet.

IE heeft er moeite mee als er een komma in een script staat terwijl die er eigenlijk niet hoort. Zoals in onderstaand voorbeeld. Als er een komma zou staan achter gridLineColor: '111111' zou het script in IE niet werken.

Code: Selecteer alles
      xAxis: {
               type: 'datetime',
               //tickInterval: 10800000,
            minPadding: 0.02,
            maxPadding: 0.02,
             gridLineWidth: 1,
             gridLineColor: '#111111'
            },

Dit heb ik ook gehad omdat er in de voorbeeldscripts diverse komma's staan net voor de aflsuitende } en dan werken de scripts in Safari en FF prima, maar in IE zie je geen grafiek...

Alle scripts die je gebruikt en die niet werken dus even nakijken.

Let op het gele uitroepteken in IE linksonderaan met de melding "Gereed maar met fouten op de pagina". Dubbelklikken hierop geeft vrijwel altijd een indicatie waar de fout zit.

Het is maar een tip, misschien dat je er iets aan hebt.
Door Meteo Hoogeveen
Dank je wel Kees voor de tip.

ik ga me eens verdiepen in de scripts
cursusje php misschien iets voor mij? :laugh:

Groet,

Bert
Door tjabine
Hallo,

Ik ben er al een tijdje mee aan de gang maar het wil maar niet lukken!
Iemand een idee hoe je die kalender rechts naast de grafiek kan krijgen?
In mijn nieuwe site is er namelijk ruimte voor.
Zou een hoop scroll werk schelen.
Alvast bedankt.

Gr Ron.
Door westkapellegek
wslangerak schrijft:
westkapellegek schrijft:
Als ik in dat regelnummer kijk in WUG-inc-day.php staat daar info over Cookies.

Het makkelijkst is als je even laten we zeggen de eerste 50 regels van wugraphs.php hier post (als code), dan zien we waarschijnlijk wel waar het probleem zit.

Als code lukte het niet, dus daarom een afbeelding
Bijlagen
wu.jpg
wu.jpg (6.17 KiB) 2516 keer bekeken
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20