Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerStationWoerden
hoi Frans
zie je email
hoop dat deze bestanden het probleem oplost ?

mvg Gert

Snarf2000 schrijft:
Schiet mij maar lek.
Door JPC
Er was bij mij een DNS probleem. Was niet duidelijk waar dat probleem ontstond. Ik uploadde naar Hosting2go maar doe dat nu naar hccnet. Dat blijkt nu wel te werken.
Bij het aanmelden heb je bij de Weather station software ook de keuze Other
Dat is voor degene die niet een van de genoemde weerprogramma’s of eigen ontwikkelde software gebruiken.
Maar als je inlogt bij de gebruikersomgeving is die keuze er niet meer.
Ik heb uiteindelijk maar voor de Weatherlink methode gekozen, omdat die nog wel in de Weather station software keuzelijst voorkwam. Ik zag dat deze nu Weatherlink – OLD heet.
Ook was het niet duidelijk in welke grootheid de wind en regensnelheid moesten staan.
Dit bleken m/s en mm/uur te moeten zijn.
(Zelf gebruik ik liever km/uur. Daar heb ik een beetje gevoel bij hoe hard dat is. En het zijn nog steeds SI eenheden. )
Door Snarf2000
Alles 1 op 1 gekopieerd naar de website (Via Total Commander zoals al jaren)
en in 1 keer zonder problemen draaiend. (De files van Gert)
Geen idee wat er aan zou kunnen liggen.
De files zijn hetzelfde

Afijn, ik kan hem online zetten.

Thnx heren.

Frans
Door Wietse
Hi,

Bij mij gaan er een aantal kleine dingentjes niet goed. Ten eerste als je op het tandwieltje klikt rechtsboven op de kaart blijft de tekst niet in het witte kader.

Daarnaast zit er een grijs stuk als je klikt op de toplijsten. Weet iemand hier iets voor?

URL: http://www.meteo-almelo.nl/ewn.php
Door Roelof
Hoi Allemaal,

Ik krijg het nodic2 script niet goed aan de praat.
Ik heb wat met de verwijzingen naar de mappen zitten stoeien en ben nu zover dat het gedeeltelijk werkt.
Er wordt alleen geen kaart geladen
Wanneer ik in Nordic2.php de ini_set('display_errors' op 1 zet krig ik de volgende melding
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in ************/ewn/nwn/nwn.settings.php on line 14

enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn

Roelof
Door reitsma1960
Roelof schrijft:
Hoi Allemaal,

Ik heb wat met de verwijzingen naar de mappen zitten stoeien en ben nu zover dat het gedeeltelijk werkt.
Wanneer ik in Nordic2.php de ini_set('display_errors' op 1 zet krig ik de volgende melding
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in ************/ewn/nwn/nwn.settings.php on line 14

Roelof

Hoi Roelof,

Wil je proberen precies te beschrijven wat je hebt gedaan en waar je de bestanden hebt op je server?
Welke paden heb je gewijzigd en hoe staan ze nu?
De regel die genoemd wordt is om te bepalen hoe ver de kaart ingezoomd moet zijn.
Bij mij staat deze op 3.

Mogelijk heb je teveel gewijzigd in bestanden.

Ik kan er zo niet goed op reageren.

Groet,
Oebel
Door Roelof
hoi Oebel,
het probleem is inmiddels opgelost er ontbrak bij mij een komma aan het eind van regel 14
in settings.php

Roelof
reitsma1960 schrijft:
Roelof schrijft:
Hoi Allemaal,

Roelof

Hoi Roelof,

Wil je proberen precies te beschrijven wat je hebt gedaan en waar je de bestanden hebt op je server?
Welke paden heb je gewijzigd en hoe staan ze nu?
De regel die genoemd wordt is om te bepalen hoe ver de kaart ingezoomd moet zijn.
Bij mij staat deze op 3.

Mogelijk heb je teveel gewijzigd in bestanden.

Ik kan er zo niet goed op reageren.

Groet,
Oebel
Door Wietse
Zo te zien is Nederland nu al het land waar de meetdichtheid het grootst is, complimenten aan iedereen! Daarnaast mogen we toch wel stellen dat wij het hier met z'n alleen zeer goed voor elkaar hebben. Geen enkel land dat zoveel aanmeldingen in korte tijd heeft geproduceerd, ik had namelijk ook nu al van Duitsland veel meer verwacht.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33