Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Hallo,

Ik hem hem nu ook al even op m'n site draaien maar zit met een klein dingetje.
Ik wil van de witte tekst WeerHeerhugowaard af die onder de tekst Heerhugowaard staat.

Nu heb ik in beheer weerstation / Samenwerking HWA en Meteo Consult / URL of naam weerstation in MOS verwachting (maximaal 50 karakters) geen tekst meer staan.
Dit heb ik drie dagen geleden verwijderd.
Nu staat daar boven

Letop: Wijzigingen in deze 2 vragen worden twee keer per dag doorgevoerd. Het kan dus 12 uur duren voordat de MOS verwachtingen (in XML feed) beschikbaar zijn.

Het staat er dus nog steeds!

Zie ik iets over het hoofd? of niet?

En als de tekst straks weg is hoe krijg ik dan Heerhugowaard gecentreerd in de balk?

Bijlagen
hwamosgraphic.png
hwamosgraphic.png (36.91 KiB) 2738 keer bekeken
Door jacg
Ron,

Zet eens // voor regel 315 en 417
Voor de regels waar $plaatsalias in staat.

In de regels 305-306 en 415-416 het derde coordinaat wijzigen om de tekst verder naar rechts te krijgen. Gewoon even trial and error om te kijken waneer de plaats gecentreerd staat.

Groeten,

Jacco
Door tjabine
Hoi Jacco,

Perfect dat werkt.
Alleen wil ik nu de tekst Heerhugowaard niet naar rechts uitlijnen maar naar beneden.
Wat moet ik dan aanpassen?

Bijlagen
hwamosgraphic-81db101f861922ccf422a7d462be8a28.png
hwamosgraphic-81db101f861922ccf422a7d462be8a28.png (36.28 KiB) 2738 keer bekeken
Door tjabine
jacg schrijft:
Ron,

Had ik verkeerd begrepen, de derde is de x positie, de vierde de y positie ;)

Jacco

Jacco bedankt, dat was hem :cheer:

Gr Ron.
Door tjabine
Hoi Jacco,

Dit script blijft toch gewoon werken zoals we gewend zijn met de nieuwe MOS?

Gr Ron.
Door Wietse
Waarschijnlijk moet wel de nieuwe XML url ingevuld gaan worden, de oude wordt binnenkort inactief.
Door tjabine
Wietse schrijft:
Waarschijnlijk moet wel de nieuwe XML url ingevuld gaan worden, de oude wordt binnenkort inactief.

Klopt, ga ik ook doen.
Ik vind namelijk dit script zeer fijn werken.

Gr Ron.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21