Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Hallo,

Ik krijg alleen de nieuwe XML link niet werkend in deze versie.
Ik doe vast iets verkeerd?

Dit is de oude in (hwamosgraphic.php)

$forecast_url = "http://www.hetweeractueel.nl/includes/custom/mosfeed.php?id=".$StationID."&securitycode=".$SecurityCode;

Nu zou er dus &extended=1 aan moeten worden toegevoegd maar hoe en waar?
Ik heb geen idee hoe ik de nieuwe werkend krijg?
Alles al geprobeerd maar geen suc6.

Wie kan me verder helpen?

Gr Ron.
Door tvg
Ron

In de laatste link in Beheer weerstation/Samenwerking HWA en Meteo Consult staat de juiste link.

Bij mij werkt het prima.

Groet
Theo
Door Wietse
Nadat je het MOS script hebt aangepast dien je ook je script indien je gebruik maakt van een for loop opnieuw te configureren. Er zitten namelijk nu nieuwe variabelen in het script en de huidige kunnen op een andere positie staan.
Door tjabine
In de laatste link in Beheer weerstation/Samenwerking HWA en Meteo Consult staat de juiste link.

Bij mij werkt het prima.

Deze link werkt prima inderdaad alleen niet in het script Theo.

Nadat je het MOS script hebt aangepast dien je ook je script indien je gebruik maakt van een for loop opnieuw te configureren. Er zitten namelijk nu nieuwe variabelen in het script en de huidige kunnen op een andere positie staan.

Ok, leuk en aardig maar misschien een voorzetje? geen idee wat er allemaal veranderd moet worden?

Misschien dat Jacco het script kan aanpassen?

Gr Ron.
Door Wietse
Dan zou ik het script van iemand toegestuurd moeten krijgen, dan upload ik het hier weer en vermeld ik de wijzigingen.
Door Wietse
Mooi, ik upload hier straks het verbeterde bestand. Indien je dan nog bugs vind, zal ik ze verbeteren. Ik stuur Jacco ook even een mailtje, heb ik regelmatig contact mee dus dat komt goed!
Door Wietse
Hi Ron,

Ik heb het nieuwe script inmiddels draaien zie: http://www.meteo-almelo.nl/test/test.html

Ik moet nog een paar dingentjes aanpassen en ik wacht even de MOS van vanavond af, ik hoop het script dan ook vanavond laat of morgen te publiceren. De neerslaghoeveelheid heb ik tijdelijk even vervangen voor sneeuwkans aangezien ik nog even moet uitpluizen of de neerslagkans nu bij iedere dataset per 6 uur is. Indien dat het geval is moet ik even meerdere variabelen bij elkaar op tellen om neerslaghoeveelheid per 12 uur (zoals dit plaatje) te krijgen.

Bedankt voor je geduld :).
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21