Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door teesee64
Wauw!

erg mooi de onderste vooral!!!

Bedankt dat je dit met ons wilt delen.

Groet,
Theo
Door AenG
Ik heb bij het aanpassen het ontwerp zelf zo clean mogelijk gehouden. Extra’s leiden alleen maar af.

Wat niet voor de bezoeker van belang is heb ik verwijderd.
- De datum en tijd van verversing
- De tekst “hetweeractueel/Meteoconsult”

Dat het hier om de verwachting van Boskamp gaat is voor iedereen wel duidelijk. Mocht dit niet zo zijn dan is dit nog extra zichtbaar in een vaag kleurtje die niet te opvallend is.
De nadruk ligt bij dit ontwerp duidelijk bij de temperaturen. Die kleuren springen er ook uit.
De subkopjes “neerslag” en “wind” staan ook bewust in dezelfde kleur als de rest om het geheel rustig te houden.

Maar ja…… daar zullen velen het misschien niet mee eens zijn, en dat is maar goed ook.
Zoveel mensen, zoveel wensen:).

Bijlagen
28_2_2013.jpg
28_2_2013.jpg (35.13 KiB) 2769 keer bekeken
Door powerr
@AenG

Je hebt de tekst die aangeeft dat de verwachting tot stand is gekomen door de samenwerking met MeteoConsult en Hetweeractueel verwijderd. Volgens de samenwerkingsovereenkomst is dat niet toegestaan: "Daarbij geef ik duidelijk aan dat de verwachtingen beschikbaar zijn gesteld door de samenwerking met Hetweeractueel.nl en Meteo Consult."

Ik heb het script ook aangepast, met als belangrijkste wijziging: de onweerkansen en de sneeuwkansen. Als de kansen groter zijn dan 0%, dan worden ze getoond, anders niet.
Voor de geïnteresseerden heb ik mijn versie van het script als bijlage toegevoegd.

Bijlagen
(5.3 KiB) 217 keer gedownload
Door AenG
Ach.... er mag zoveel niet. Regels maken de wereld saai, en je moet geen slapende honden wakker maken:) .
Door tjabine
Ik wil graag de regel "vooruitzicht voor ...." weg hebben.
Nu is dat natuurlijk niet zo moeilijk gewoon even // plaatsen voor de regel.
Alleen blijft het plaatje dan even groot, ik wil graag dat dan ook alles naar boven schuift zodat de image wat lager kan worden.
Hoe moet dat?

Gr Ron.
Door powerr
@tjabine

Je kunt de posities van alle "objecten" veranderen door de waarden te veranderen bij de regels met imagecenteredtext, waarbij de 2e waarde steeds de hoogte is.
Door tjabine
powerr schrijft:
@tjabine

Je kunt de posities van alle "objecten" veranderen door de waarden te veranderen bij de regels met imagecenteredtext, waarbij de 2e waarde steeds de hoogte is.

Er moest iets meer worden aangepast maar jouw voorzetje was genoeg.
Ook nog bedankt voor de extra aanvulling wat betreft onweer en sneeuw.
Eens kijken hoe dat werkt als het zich voor doet.

Gr Ron.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21