Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door SpeedyGJ
Echt veel werk is het niet hoor :) gewoon de realtime in cumulus bakken en gaan met die banaan.
Alleen het is me tot nu toe niet gelukt om die meters op mijn website te plaatsen, liefste gewoon in de website bakken zonder iframe.
Door eugel
SpeedyGJ schrijft:
Echt veel werk is het niet hoor :) gewoon de realtime in cumulus bakken en gaan met die banaan.
Alleen het is me tot nu toe niet gelukt om die meters op mijn website te plaatsen, liefste gewoon in de website bakken zonder iframe.

waar zijn deze bestanden te vinden? Volgens mij mis ik iets?
Door weerstation
SpeedyGJ schrijft:
Het is gelukt! Was vergeten de ftp pad door te geven :D
Klik hier voor voorbeeld
Nu dit nog in mijn website plaatsen :)

Als je de muis 2 seconden op een weerelement houd krijg je een grafiek te zien, heel slim over nagedacht! :)

Ziet er prachtig uit in Chrome. Probleem is wel de weergave in IE8. Ik krijg dan onderstaande melding.

No HTML5 Canvas support in your browser... Sorry...
Try upgrading your browser to a more recent version - nearly all browsers support Canvas now, even IE9!

Redirecting you to an 'old' gauges page...

En de redirect blijft dan naar een pagina zoeken maar vindt die niet.
Door SpeedyGJ
De oude pagina is er indd niet maar ik ben van plan om deze meters in mijn website zelf te bakken ivp op de template van cumulus.
Voor de rest is het indd html 5, of hier wat aan te doen is weet ik niet, enige optie lijkt mij is overstappen op een nieuwere versie van de browser.
Door MarTan
Jammer genoeg werkt het niet met mijn TFA station. :( Staat ook op de site :( Kan ook niet een goed bestand maken (easyweather.dat) vanuit WSWIN.
Ga toch maar wat anders proberen. Wel met gauges. Maar dat wordt een hoop proberen en programmeren.
Door Weerstation Aalten
weerstation Aalten schrijft:
waar kun je de update tijd instellen?
hij doet het nu per 60 sec maar de realtime.txt doet hij wel netjes per 4 sec.

SpeedyGJ schrijft:
Het is gelukt! Was vergeten de ftp pad door te geven :D
Klik hier voor voorbeeld
Nu dit nog in mijn website plaatsen :)

Als je de muis 2 seconden op een weerelement houd krijg je een grafiek te zien, heel slim over nagedacht! :)

Ziet er prachtig uit in Chrome. Probleem is wel de weergave in IE8. Ik krijg dan onderstaande melding.

No HTML5 Canvas support in your browser... Sorry...
Try upgrading your browser to a more recent version - nearly all browsers support Canvas now, even IE9!

Redirecting you to an 'old' gauges page...

En de redirect blijft dan naar een pagina zoeken maar vindt die niet.