- 12 jan 2013, 19:09
Wietse schrijft:
Wietse,
Het is allemaal mooi dat je dat stuk geschreven hebt, en daar krijg je ook waardering voor, maar ga dan niet als je het niet meer zint, van dat negative gedrag vertonen. Ik vindt dit zo jammer van iemand zoals jij die ze toch wel allemaal op een rijtje hebt, maar ja het zal de leeftijd wel zijn.
Wel Wietse kortom gezegd het stuit me tegen de borst als iemand als Oebel er zo veel effort in steekt en dan dit negatieve commentaar krijgt.
Negatief commentaar is niet erg maar verzin dan zelf zo iets en kom er dan maar mee dan wordt ook dat op zijn numeritus beoordeeld en zien we wel wat het waard is.
mvg,
Rinus
Rinus schrijft:Wietse schrijft:En mensen, denk eraan: één wijziging in het script kan al fataal zijn.
Lees dus eerst even de licentie door, bestaande uit 23^32 pagina's.
Dan weet je precies wat wel en niet mag.
Hallo Wietse,
Jeetje wat ben jij de boel weer aan het opfokken, het is allemaal zo simpel, nadat je de regels gelezen hebt, doe je mee of niet, is dat nou zo moeilijk.
Het zal mij benieuwen wanneer je een keer stopt met dat blablabla gedrag, wees eens een keer positief.
Dit staat een kerel van jouw leeftijd helemaal niet!!
mvg,
Rinus
Ik ben verder helemaal niet bezig met blablabla gedrag. Ik was ook zeer positief en schreef daarom ook deze tutorial voor verbetering van het netwerk. Echter mag dat wat mij betreft wel weer verwijderd worden.
Het komt hier namelijk niet van twee kanten, daarnaast zijn er meerdere leden op HWA die er met mij net zo over denken.
Wietse,
Het is allemaal mooi dat je dat stuk geschreven hebt, en daar krijg je ook waardering voor, maar ga dan niet als je het niet meer zint, van dat negative gedrag vertonen. Ik vindt dit zo jammer van iemand zoals jij die ze toch wel allemaal op een rijtje hebt, maar ja het zal de leeftijd wel zijn.
Wel Wietse kortom gezegd het stuit me tegen de borst als iemand als Oebel er zo veel effort in steekt en dan dit negatieve commentaar krijgt.
Negatief commentaar is niet erg maar verzin dan zelf zo iets en kom er dan maar mee dan wordt ook dat op zijn numeritus beoordeeld en zien we wel wat het waard is.
mvg,
Rinus