Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Rinus
Wietse schrijft:
Rinus schrijft:
Wietse schrijft:
En mensen, denk eraan: één wijziging in het script kan al fataal zijn.
Lees dus eerst even de licentie door, bestaande uit 23^32 pagina's ;).
Dan weet je precies wat wel en niet mag.

Hallo Wietse,

Jeetje wat ben jij de boel weer aan het opfokken, het is allemaal zo simpel, nadat je de regels gelezen hebt, doe je mee of niet, is dat nou zo moeilijk.
Het zal mij benieuwen wanneer je een keer stopt met dat blablabla gedrag, wees eens een keer positief.
Dit staat een kerel van jouw leeftijd helemaal niet!!

mvg,
Rinus

Ik ben verder helemaal niet bezig met blablabla gedrag. Ik was ook zeer positief en schreef daarom ook deze tutorial voor verbetering van het netwerk. Echter mag dat wat mij betreft wel weer verwijderd worden.

Het komt hier namelijk niet van twee kanten, daarnaast zijn er meerdere leden op HWA die er met mij net zo over denken.

Wietse,

Het is allemaal mooi dat je dat stuk geschreven hebt, en daar krijg je ook waardering voor, maar ga dan niet als je het niet meer zint, van dat negative gedrag vertonen. Ik vindt dit zo jammer van iemand zoals jij die ze toch wel allemaal op een rijtje hebt, maar ja het zal de leeftijd wel zijn.
Wel Wietse kortom gezegd het stuit me tegen de borst als iemand als Oebel er zo veel effort in steekt en dan dit negatieve commentaar krijgt.
Negatief commentaar is niet erg maar verzin dan zelf zo iets en kom er dan maar mee dan wordt ook dat op zijn numeritus beoordeeld en zien we wel wat het waard is.

mvg,
Rinus
Door pdw112
Wietse schrijft:

Het komt hier namelijk niet van twee kanten, daarnaast zijn er meerdere leden op HWA die er met mij net zo over denken.

Hoezo komt het niet van twee kanten.
We hebben hier gevraagd of de gebruikers tab weg kon en ook of het nieuws weg kon of naar een andere plaats.

En ja deze opties zijn uitgevoerd dus Ja het komt van twee kanten.

Gr,
Arnaut
Door petergroeneveld
Het nieuws blok is van de EWN website verdwenen. Tenminste ik zie het er niet meer op staan. :laugh: Kijk daar kunnen we wat mee. :laugh: Zouden ze onze gebeden hebben gehoord? Gelukkig, ziet beter uit voor eigen gebruik.

Er zijn ook nieuwe versies te downloaden ben benieuwd of het nieuws blok er nog in zit, zou mooi zijn na al die heisa. :)

Nog even dit regels zijn pas achteraf gekomen dus we konden niet weten dat er niets gewijzigd mocht worden. Trouwens er is altijd wel iets te wijzigen in een script om het in je website te kunnen integreren.

Groeten,
Peter.
Door Wietse
pdw112 schrijft:
Wietse schrijft:

Hoezo komt het niet van twee kanten.
We hebben hier gevraagd of de gebruikers tab weg kon en ook of het nieuws weg kon of naar een andere plaats.

En ja deze opties zijn uitgevoerd dus Ja het komt van twee kanten.

Gr,
Arnaut

Inderdaad het nieuws tabje is weg, of dit met opzet is weet ik niet. Echter is dit pas na de gebeurtenis van gisteren en voel ik me niet meer geroepen om mijn weerstation opnieuw aan te melden.
Door reitsma1960
Beste mensen,

Wat laatste nieuws over het Europees Weer Netwerk (EWN).
We kunnen zeggen dat dit al een groot succes is en laten we met elkaar zorgen dat het een succes blijft.
Het is bekend dat een aantal weercollegae moeite hebben met het feit dat je niet zomaar alles aan het script mag wijzigen.
De reden hiervan is nogmaals dat de maker van het script dit netwerk uniform wil laten zien via dit script. Daarnaast is het netwerk complex en mede daarom kan niet zomaar alles worden gewijzigd.
Wanneer je hier moeite mee hebt ben je geheel vrij om het script niet te gebruiken of zelfs niet deel te nemen aan het EWN.
Daarnaast zijn verschillende verzoeken om aanpassingen ingewilligd. Zo is bijvoorbeeld de knop “gebruikersomgeving”verwijderd.
Het nieuwsblok blijft aanwezig in ieder geval tot het script en het Netwerk stabiel draait. Op dit moment is het nieuwsblok er niet omdat er geen nieuws is. Wel is de plaats van het nieuwsblok nu zelf te kiezen in de laatste versie van het script.
Zo zijn er diverse andere zaken wel aangepast op verzoek.

Voor het aanleveren van data krijg je iets terug, namelijk het script om de EWN te laten zien op je website en daarnaast de Weermodelkaarten. (WRF/Hirlam/GFS)
Ook is het reclame voor je eigen website.

Er zijn nu een paar heel vervelende dingen gebeurd wat tot gevolg kan hebben dat het voor de mensen die de EWN wel een warm hart toedragen wordt verpest.

Zijn er nog verzoeken om hulp of zaken te wijzigen stuur mij een pm.
Mvgr,

Oebel
Door jacg
Oebel,

Ik weet dat je er heel veel tijd steekt, en dat je de medeontwikkelaar bent van dit fantastische concept.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die het geweldig vinden en andere minder. Ikzelf vind het grote onzin dat ik een script niet aan mag passen naar mijn eigen wensen, dus heb ik het script ook niet geplaatst.

Echter leverde ik wel braaf mijn weergegevens aan, zonder dat ik daar voor iets terug hoef te hebben.

Tot ik vanochtend even een site van een weercollega checkte, en Ruinen ineens van de EWN kaart was verdwenen. Hmzz vreemd, eens even inloggen in het controlepaneel, misschien stond er iets verkeerd? Inloggen, vergeet het maar, account verwijderd.

Zonder iets te melden worden blijkbaar accounts zomaar verwijderd. Precies zoals ik al aangaf in een eerdere post. Ik leverde data aan en heb het script niet geplaatst, dus ik zou niet weten waarom ik zonder opgaaf van reden verwijderd wordt.

Mocht er iets verkeerd hebben gestaan, of ik noem maar een zijstraat, mocht mijn account gehackt zijn, dan moet je toch de mogelijkheid krijgen om zoiets recht te kunnen zetten?

Je kunt toch begrijpen dat dit enorm onprofessioneel overkomt?

Als een meting hier op HWA niet klopt, krijg je keurig een mailtje van de moderator,
dat er iets niet klopt, daar kun je op reageren, en wordt het opgelost. Er zullen weinig HWA leden meer over zijn als HWA dezelfde methode zou hanteren als het EWN.

Jammer dat het zo schort aan communicatie op dit overigens mooie initiatief.

Jacco
Door wslangerak
Wat is de connectie met het Benelux Weather Network?? Daar staat EWN gewoon tussen het rijtje participanten. Andersom niet? Waarom weer opnieuw aanmelden bij EWN als je al data levert aan BWN?
Wordt er niet overzichtelijker op zo... Is daar al eens over nagedacht?
Door reitsma1960
jacg schrijft:
Oebel,

Ik weet dat je er heel veel tijd steekt, en dat je de medeontwikkelaar bent van dit fantastische concept.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die het geweldig vinden en andere minder. Ikzelf vind het grote onzin dat ik een script niet aan mag passen naar mijn eigen wensen, dus heb ik het script ook niet geplaatst.

Echter leverde ik wel braaf mijn weergegevens aan, zonder dat ik daar voor iets terug hoef te hebben.

Tot ik vanochtend even een site van een weercollega checkte, en Ruinen ineens van de EWN kaart was verdwenen. Hmzz vreemd, eens even inloggen in het controlepaneel, misschien stond er iets verkeerd? Inloggen, vergeet het maar, account verwijderd.

Zonder iets te melden worden blijkbaar accounts zomaar verwijderd. Precies zoals ik al aangaf in een eerdere post. Ik leverde data aan en heb het script niet geplaatst, dus ik zou niet weten waarom ik zonder opgaaf van reden verwijderd wordt.

Mocht er iets verkeerd hebben gestaan, of ik noem maar een zijstraat, mocht mijn account gehackt zijn, dan moet je toch de mogelijkheid krijgen om zoiets recht te kunnen zetten?

Als een meting hier op HWA niet klopt, krijg je keurig een mailtje van de moderator,
dat er iets niet klopt, daar kun je op reageren, en wordt het opgelost. Er zullen weinig HWA leden meer over zijn als HWA dezelfde methode zou hanteren als het EWN.

Jacco

Jacco,

Ik heb geschreven dat er vervelende dingen zijn gebeurd waar ik mij verder niet over uitlaat. "wie de schoen past trekke hem aan".

Wanneer een webcambeeld op de EWN pagina een obsceen plaatje laat zien begrijp ik dat de stekker eruit wordt getrokken door Henkka.

Mvrgr,Oebel
Door Wietse
Wanneer een webcambeeld op de EWN pagina een obsceen plaatje laat zien begrijp ik dat de stekker eruit wordt getrokken door Henkka.

Mvrgr,Oebel

Misschien is hij wel gehackt!?
Door jacg
reitsma1960 schrijft:
jacg schrijft:
Oebel,

Jacco

Jacco,

Ik heb geschreven dat er vervelende dingen zijn gebeurd waar ik mij verder niet over uitlaat. "wie de schoen past trekke hem aan".

Mvrgr,Oebel

Stond dat bij mijn webcamafbeelding?????
Is het niet mogelijk dat iemand anders erin gezet heeft, om mij te pesten ofzo?

En jij gaat er dus zomaar vanuit dat ik zoiets plaats????
Dat zegt wel enorm veel over jouw Oebel!

En wat betreft vervelende dingen, ik heb amper in dit topic gereageerd, lees er ook niet veel in, dus ik heb geen idee waar je het over hebt.

Alhoewel ik uit wie de schoen past trekke hem aan kan concluderen dat je mij ook daar van beschuldigd.

Er bestaan al zoveel netwerken, waar heel Europa mee gedekt is. En inderdaad zoals Kees al aangaf, ik snap EWN ook niet helemaal. Heel wat mensen geven nu hun gegevens twee keer door wat me onnodig lijkt.

Kijk eens hier, zoom in op nederland en zie hoeveel mensen hun gegevens twee keer doorgeven! http://www.wettermap.net/wxglobal.php.

Kortom Is totaal niet overzichtelijk, ben het met je eens Kees.

Groeten,

Jacco
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 33