Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weerstationhoogeloon
Hoi Frank,

bij mij klopt de datum en neerslag-hoeveelheid in de maandelijkse weergave wel.
De huidige dag is niet weergegeven, volgens mij gebeurd dat pas na 00:00 uur.

gr. Remie
Door dualfoot
weerstationhoogeloon schrijft:
Hoi Frank,

bij mij klopt de datum en neerslag-hoeveelheid in de maandelijkse weergave wel.
De huidige dag is niet weergegeven, volgens mij gebeurd dat pas na 00:00 uur.

gr. Remie

Bij mij loopt het niet helemaal lekker, wat hebben jullie als tijdsinstelling gebruikt?

Mijne loopt nog steeds een dag achter in de maandelijkse grafiek, ik heb ook al opnieuw 'geinstalleerd'. Het gaat ergens in het script fout, want wunderground geeft de tijd wel goed aan:
De grafiek, de regen moet telkens een dag later dus 13 januari moet 14 zijn: http://fbloo.nl/graph/wxwugraphs/graphm6a.php?a=3&b=1&c=2011&w=900&h=350

Wunderground data van 14 januari: http://www.wunderground.com/weatherstation/WXDailyHistory.asp?ID=IFLEVOLA31&month=1&day=14&year=2011

Ik snap het probleem echt niet!
Kan iemand anders zijn script misschien even inpakken en naar mij mailen (om maar voor emailadres)? Dan pas ik namelijk in dat script even de WU ID aan en naam!

Alvast bedankt,
Frank

ps. Op het forum van highcharts is veel informatie te vinden over mysql. Vanavond gaat iemand uit mijn klas er naar kijken.
Door meteozwolle
ps. Op het forum van highcharts is veel informatie te vinden over mysql. Vanavond gaat iemand uit mijn klas er naar kijken.

ik heb er zelf ook al gekeken en ook postings gedaan maar om de een of andere reden zegt men daar: het is heel simpel !
maar kom ik zelf tot een andere conclusie :P

ik hou me aanbevolen mocht er een duidelijk stappenplan zijn

groet,

Marcel
Door dualfoot
meteozwolle schrijft:

ik heb er zelf ook al gekeken en ook postings gedaan maar om de een of andere reden zegt men daar: het is heel simpel !
maar kom ik zelf tot een andere conclusie :P

ik hou me aanbevolen mocht er een duidelijk stappenplan zijn

groet,

Marcel

Ze zeggen dat inderdaad, ze willen alleen geen scripts geven.
Het is vast ook wel simpel.

Als het lukt om mysql naar html tabel te krijgen dan moet het wel lukken!

Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Door meteozwolle
ik zal dit weekend eens kijken of ik mijn eerdere pogingen nog in het archief heb liggen, wie weet heb je daar iets aan.

wel een scriptje gevonden mysql2json

zie bijlage
Bijlagen
(2.47 KiB) 210 keer gedownload
Door dualfoot
meteozwolle schrijft:
ik zal dit weekend eens kijken of ik mijn eerdere pogingen nog in het archief heb liggen, wie weet heb je daar iets aan.

wel een scriptje gevonden mysql2json

zie bijlage

Die wilde bij niet helemaal lukken.
Zie mijn bijlage, je hoeft in het voorbeeld alleen even je db gegevens in te vullen en dan krijg je dit: http://fbloo.nl/mysql2json_example.php

Nu even kijken met welke query ik de laatste 144 kan selecteren (24 uur, update elke 10 min dus 6 keer per uur: 24*6=144)
Bijlagen
(1.1 KiB) 208 keer gedownload
Door dualfoot
Ik lukt me niet om de laatste 144 rijen te krijgen.
Ik heb al geprobeerd om een extra kolom "id" toe te voegen. Dit wilde wel maar helaas stopt weather display er dan mee!

Iemand een andere methode?
Door meteozwolle
dualfoot schrijft:
Ik heb al geprobeerd om een extra kolom "id" toe te voegen. Dit wilde wel maar helaas stopt weather display er dan mee!

dus dit werkt niet ?

Code: Selecteer alles
SELECT * FROM tabel ORDER BY auto_increment_kolom DESC LIMIT 144

wel even tabel en auto_increment_kolomnaam aanpassen
Door dualfoot
meteozwolle schrijft:
dualfoot schrijft:

dus dit werkt niet ?

Ik had geprobeerd om een auto increment kolom op het einde te maken maar op een of andere manier wil wd de nieuwe data er dan niet meer inzetten!
Door meteozwolle
dualfoot schrijft:
meteozwolle schrijft:
dualfoot schrijft:

dus dit werkt niet ?

Ik had geprobeerd om een auto increment kolom op het einde te maken maar op een of andere manier wil wd de nieuwe data er dan niet meer inzetten!

heb je voor mij de datastructuur van je wd tabel

de reden dat wd waarschijnlijk je database niet meer wil slikken is dat WD niet weet dat je de kolom hebt toegevoegd.

krijg je ook een foutmelding van WD en wat is deze dan ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 20