Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door ws vreewijk
Hi Frans

kreeg nog een tip van Gert om een internet instelling te veranderen

dat heb ik gedaan maar loste ook het probleem niet op.

Ik laat het maar even varen Frans.

Misschien probeer ik het nogs met buienradar als aangegeven refresh.
Dan kan ik kijken of dat wel werkt.

Toch bedankt voor het kijken.

greetzzzzzzz Chris

F5 gaf wel een refresh.

Ik ben nu de weerlaptop aan het updaten met windows dus kijken heeftnu even geen nut meer Frans.
Door ws vreewijk
klopt bij jou update hij wel bij mij niet

Ik ga nog eens naar mn brouwser kijken de internet instelling in extra
internet opties algemeen daar zit denk ik iets niet lekker da gaf Gert ook al aan
kijk ik bij jou updaate hij prima.

greetz Chris
Door Meteotines
Je hebt helemaal gelijk Frans, het was mij ook al opgevallen dat het plaatje mooi ge-updated wordt,
maar hij geeft pas een andere tijd weer als het programma wat het plaatje aanstuurd wordt aangeroepen.
Misschien dat dit staat afgesteld op 10 minuten update.
Het plaatje waar het allemaal om gaat krijgt dan pas een nieuwe tijd als die interval voorbij is.

Het script is in ieder geval wel goed - ondermeer met blitzortnung uitgetest en dit werkt prima.

Tines.
Door Snarf2000
Ben ff mobiel online. Dat heeft te. Maken met het cachen van de image. Daardoor krijg je elke. Keer een nieuwe afbeelding in tijdelijke internetbestanden en update de image zowieso.
Dooet die van jou het niet dan staat er iets niet goed. Stuur dan jou hlele pagina maarr es. Dan kijk ik daar ook naar.

Sowwy voor de tiepvauten.

Grt.
Frans
Door ws vreewijk
de ftp upload staat inderdaad op 5 minuten dat moet ik nog aanpassen
maar als ik een kwatier wacht dan word het linkje van Frans wel steeds geupdate
maar op mijn site niet.

Let wel op de test loopt niet op mn hoofdpagina maar
op de pagina lightning en dan het plaatje helemaal onderaan die pagina want bovenin staat er ook eentje die is orgineel alleen de onderste heb ik volgens het scrip geplaatst.

ik heb nu net gekeken nog steeds word die link van Frans keurig geupdate en die van mij niet (bedankt dat je hem ff laat staan trouwens)

een andere optie is localiseren waar in het html deel hij staat dat eruit knippen en het nieuwe erin zetten.

stel ik tik een hele rij met AAAAAAAAAAAAAAAAAA
dan plaats ik het scrip in de visual editor
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dan weer een rij met A tjes als ik daarna kijk in de html weergave
dan moet ik hem precies zien staan toch.

of lijkt jullie dat een minder goed idee.

mvr gr Chris
Door petergroeneveld
Chris kon mijn bericht op de normale manier niet plaatsen, daarom het bestand maar bijgesloten. Krijg steeds een Forbidden Access waarom I don't no.
Bijlagen
(1.4 KiB) 202 keer gedownload