Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Willy Peters
Ik heb het spul uitgepakt maar kan iemand vertellen welk bestand naar waar gekopieerd moet worden? Ik zie nu dat gauges-ssT en realtimegaugesT in de map web ververst worden. Echter in de map Cumulus bij mijn hosting zie ik niks veranderen. Natuurlijk staat er iets niet goed, maar wat?

Willy
Door MarTan
Na een paar avonden druk bezig te zijn geweest met de scripts vanuit culumus heb ik het voor elkaar gekregen om deze te maken vanuit WSWin. Kijk op de onderstaande link.
Cumulus gauges omgebouwd naar wswin.
Grafieken alles erop en eraan.:cheer:
Eigenlijk zijn alleen de metertjes nog origineel en zijn de scripts deels herschreven.
Door MarTan
Geen idee. :unsure: Zal vast wel. Je hebt een realtimegauges.txt bestand nodig voor de waardes. Grafieken voor meer info van de afgelopen 24 uur. En heel veel geduld.:silly: Ik heb letterlijk alles opnieuw moeten uitzoeken. Puntjes, komma's etc. Text naar Nederlands gemaakt. Scripts herschrijven zodat de juiste grafieken worden geladen en de import van de waardes goed verloopt.
Door tinuz97
MarTan schrijft:
Na een paar avonden druk bezig te zijn geweest met de scripts vanuit culumus heb ik het voor elkaar gekregen om deze te maken vanuit WSWin. Kijk op de onderstaande link.
Cumulus gauges omgebouwd naar wswin.
Grafieken alles erop en eraan.:cheer:
Eigenlijk zijn alleen de metertjes nog origineel en zijn de scripts deels herschreven.

Zo,dat ziet er goed uit :)
Door Willy Peters
Willy Peters schrijft:
Ik heb het spul uitgepakt maar kan iemand vertellen welk bestand naar waar gekopieerd moet worden? Ik zie nu dat gauges-ssT en realtimegaugesT in de map web ververst worden. Echter in de map Cumulus bij mijn hosting zie ik niks veranderen. Natuurlijk staat er iets niet goed, maar wat?

Willy

Niemand?
Door SpeedyGJ
Ik heb alleen gauges.html in mijn ftp staan, daarnaast heb ik alleen de realtimegaugesT in de cumulus staat, werkt prima! :)

Bij mij is het zo ingesteld:
Pad: C:\\Cumulus\\web\\realtimegaugesT.txt
Remote: public_html/weer/cumulus/realtimegauges.txt
Vink alles aan: Binary / process / ftp / realtime /

Zorg dat je internet instellingen goed staan :)
Als het goed is moet het gewoon werken :)
Door AenG
Ik zit nu al een tijdje dit topic te volgen, en het ziet er allemaal mooi uit.

Maar als ik de waarden wil bekijken dan valt mijn oog niet op de meters maar op de waarden die in de meters staan. Die zijn sneller en simpeler af te lezen.
De enige meter die ik bekijk is die van de windrichting.

Ben ik de enige die deze afwijking heeft?:)