Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
Nog even voor de template gebruikers:
Het script van pagina 53 is nog niet aangepast. Dat is een lichtjes gewijzigde versie van het saratoga script. Ik neem aan dat als er geen boodschap bovenaan het scherm staat, verder niemand naar die pagina 53 zal gaan.

Als de fout morgenmiddag nog optreedt zal ik dat script ook aanpassen.
Maar de systeembeheerders bij meteoalarm.eu zullen morgen wel gewoon weer werken en het op lossen.

Groeten, Wim
Door Overijse
Ik zou op het ogenblik niet veel veranderen aan het script, Meteoalarm.eu zelf blijkt er blijkbaar volledig uit te liggen.

Grtz
Kris
Door teesee64
erg slordig die foutmelding bij meteoalarm.....

Message: host=localhost, port=3306, user=producer, databasename=meteoalarm, Too many connections

Daar kunnen hackers hun voordeel mee doen ;-)

Groet,
Theo
Door ludo
hallo Wim,

Moet ik nu ook de orginele versie van incMeteoalarm.php weer terug zetten,
of kan ik de gewijzigde versie behouden.

Groeten L
Door wvdkuil
ludo schrijft:
hallo Wim,

Moet ik nu ook de orginele versie van incMeteoalarm.php weer terug zetten,
of kan ik de gewijzigde versie behouden.

Groeten L
Gewoon de laatste versie behouden. Volgens mij is er geen waarneembaar verschil voor de gebruiker. Het enige verschil is de controle op de extra foutboodschap.
Groeten, Wim
Door powerr
Het is me vandaag (pas) opgevallen dat de tijden weer niet kloppen. Waarschijnlijk komt dit door de overschakeling van de zomertijd naar de wintertijd.
In warning.php heb ik de variabele warnOffSet van 0 naar 3600 veranderd. Dan kloppen de tijden wel weer.
Door wvdkuil
powerr schrijft:
Het is me vandaag (pas) opgevallen dat de tijden weer niet kloppen. Waarschijnlijk komt dit door de overschakeling van de zomertijd naar de wintertijd.
In warning.php heb ik de variabele warnOffSet van 0 naar 3600 veranderd. Dan kloppen de tijden wel weer.

Bedankt, was me niet opgevallen. Kijk er vandaag nog naar.
Wim
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10