Voor de mensen die geen php hebben draaien op hun website heb ik misschien (als je dit wilt) een oplossing.
Wil voor diegenen, die dit willen, de php script draaien op mijn server, is geen probleem, heb dit nu voor een station gedaan (Ridderkerk).
Hij heeft nu nog een testpagina draaien waar men nog kan kijken hoe dit er uit ziet >>
Link << komt later hier te staan >>
Link <<.
Wil je het zelf proberen? kopieer dan de code die hieronder staat in je html pagina.
Belangrijk!! heb een spatie moeten geven in de url haal deze weg!! hij zit tussen de : en / dit daar anders de code op het forum niet goed komt te staan.
Dit is natuurlijk alleen maar om te testen, zou je het graag willen? geef dit dan aan (hier op het forum) via een PB of vul op mijn site het webformulier in (ik zet liever niet een e-mail adres neer).
Ik kan als je dit wilt de kleuren natuurlijk voor je aanpassen aan je website (als ik er tijd voor heb natuurlijk).
Er zit natuurlijk altijd een maar aan vast, heb dit ook aangegeven aan weerstation Ridderkerk en hij vond dit geen probleem.
Ik draai zelf een server, het zou kunnen zijn dat deze uitvalt/storring heeft of als ik hem een "schoonmaak" beurt geef, wat ook kan gebeuren is dat mijn internet vebinding uitvalt.
Waar men ook rekenig moet houden is dat alles over een upload gaat van ongeveer 1 MB heb 6 websites draaien, mailserver en nog meer dingen, dus het kan ook wat traag zijn soms, hou wel met deze dingen rekening.
Ik doe dit allemaal voor de lol en omdat ik het leuk vind om mensen te helpen, er zit geen bedoeling hier achter, gewoon fun, het kost jullie geen centen (draait toch al 24 uur per dag, kan dit er ook nog wel bij).
Heb hiervoor ook speciaal een sub domein aan gemaakt zodat de url zo kort mogelijk is.
Dus kom maar op :blink:
Gr Rik