Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerstationGraveNL
Kan ik de tekst die boven het gele vak staat ook weg laten?
Dus dat ik enkel het gele vlak krijg te zien?
Door WeerstationGraveNL
Negeer mijn vraag. Al gevonden :)
Weet iemand hoe ik de tekst kleiner kan maken?
Vindt hem wat groot nu en het kloddert wat samen.
Alvast bedankt !
Door wvdkuil
Al weer een jaar geleden dat er aan dit script gewerkt is.

Dus voor de liefhebbers, er is een nieuwe versie. Met de mogelijkheid meerdere waarschwuwingen in 1 vak te combineren, de mogelijkheid van een eigen waarschuwing/mededeling (bij onderhoud of nieuwe pagina) en nog meer.

En met betere dokumentatie.

Demo en download op: http://www.weerstation-leuven.be/demowarning/demoWarning.php?lang=nl

Nu ben ik vanaf aanstaande woensdag ruim twee weken op vakantie, dus a.u.b.: gooi ook als je deze scripts wilt gaan gebruiken de oude niet weg. De personen in mijn huis kunnen echt niet helpen met PHP problemen en ik ben weer eens in een land met hele slechte internetverbindingen. Dus support tot dinsdag en dan even niet tot na 28 februari.

Groeten, Wim
Door hvd51
Wim,

Ik heb het oude script vervangen door de nieuwe: en alles werkt.

Wat mij betreft mag je met vakantie, veel plezier.

Harm
Door nolversteeg
Wim,
Het oude script nog niet vervangen, want het was best wel goed.

Maar ga eerst even lekker relaxen, kan ook werk zijn.

Ga wel even kijken of ik het nieuwe script ook op de site kan krijgen,

Groeten Nol
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Is er nog een optie om alleen de Engelse tekst weg te halen.

Grt Hans
Ja dat is mogelijk.
De laatste versie/veranderingen en de noodzakelijke nieuwe versies worden besproken in deze diskussie:
http://www.hetweeractueel.nl/forum/weer ... arm-script

Maar jij gebruikt een totaal ander script op je site. En of mijn script je zal helpen? Ik denk het niet.
1. Mijn alarm script beeldt de alarmen tekstueel af zoals je wilt => OK => $SITE["warningsXtnd"] = true;
2. Ook met alleen de Nederlandse tekst. => OK =>$SITE['warningSplit'] = '%lf%lf';
3. Maar jij wilt een transparante achtergrond ? OK via aanpassingen CSS ?

Maar met een transparante achtergrond heb je geen indicatie meer van de kleur = niveau waarschuwing. In jouw script is dat opgelost met een vierkantje in de juiste kleur. En dat zit niet in mijn versie.

http://www.meteowarten.nl/meteoalarm/in ... p?sce=view is jouw script.
Oplossing: De regel hieronder is het eerste deel van regel 309 in jouw script.
Code: Selecteer alles
    $warnTxt = str_replace("english","<br />english",$warnTxt);

Dat stukje staat er dus al omdat je een spatie of een regeleinde wilde voor english
Vervang nu dat stukje met
Code: Selecteer alles
$arr = explode ("english",$warnTxt);
$warnTxt = $arr[0];
Dus inplaats van een spatie of een regeleinde wordt de tekst in tweeen gebroken op het woord "english". Dan wordt verder alleen het eerste stukje (in PHP is dat het nulde stukje) gebruikt en daar staat de Nederlandse tekst.

Groeten, Wim
Door jacg
hanszzz schrijft:
Dat was de truuk bedankt Wim er zijn vast meerdere die dit soort script hebben.

Grt Hans

Denk dat jij de enige bent :laugh:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10