Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wslangerak
meteozwolle schrijft:
Hallo,

dank voor de zip-file

ik kan de

$StationID
$SecurityCode

niet vinden.

volgens de readme zou ik die op de beheerpagina van HWA moeten kunnen zien, maar dat lukt mij niet. Ik ben wel ingelogd op de website onder het account waarmee ik normaalgesproken 'beheer' kan doen.

mvg,

Marcel

Ga naar de pagina van jouw station, klik rechtsonder op "Beheer weerstation" en daarna optie 3. "Samenwerking HWA en MeteoConsult".
Dan zie je onderaan de ID en Securitycode van jouw XML.
Door weatherservice
Graag had ik dit ook gebruikt voor mijn website: www.weatherservice.be

Het ziet er een goed initiatief uit voor een saratoga script, aangezien ik niet weet hoe dat precies werkt. Kan je mij even een pm sturen met hetgeen ik nodig heb om mijn weerstation waarden (Waregem) te laten zien?

Dank
Door wslangerak
weatherservice schrijft:
Graag had ik dit ook gebruikt voor mijn website: www.weatherservice.be

Het ziet er een goed initiatief uit voor een saratoga script, aangezien ik niet weet hoe dat precies werkt. Kan je mij even een pm sturen met hetgeen ik nodig heb om mijn weerstation waarden (Waregem) te laten zien?

Dank

Wat bedoel je nu? Wat je ziet op meteozwolle.nl?
Dat is Weather Display Live en heeft niets te maken met een Saratoga script.
Door Regards
Jaap van Bergeijk schrijft:
Ook ik zou deze script op mijn web-site graag willen plaatsen, Zelf krijg ik ditniet voor elkaar. Werk nu ook met de mos verwachting van "het weer actueel"
Groeten Jaap uit Zuidland

http://www.jvanbergeijk.nl/weer_zuidland.html

Jaap,

Er zijn verschillende opties dat ik jouw kan helpen, of ik kom een keer een 'bakkie' doen bij je en installeer ik de MOS voor je (je woont om de hoek).
Of ik zet het op mijn server en hoef je alleen een link v.d. MOS in je site te zetten (geld ook nog steeds voor anderen die dit niet lukt om de MOS aan de praat te krijgen).
Ik moet dan alleen nog steeds even via een PM (Persoonlijke Mail) de ID, Securitycode, plaatsnaam en e-mail hebben om de MOS aan de praat te krijgen.

Gr Rik

P.S. zit nu zelf ff in een lastig 'pakket' daar ik 2 nov een hernia operatie heb ondergaan en nog niet goed 'mobiel' ben.
Door weatherservice
Ow, dus ik heb weather display live nodig? Ik draai nu enkel weather display, dus dan zou dit niet werken? En ik bedoelde eigenlijk dat het een goed 'alternatief' is voor een saratoga weather script.
Door weerzoetermeer
weatherservice schrijft:
Ow, dus ik heb weather display live nodig? Ik draai nu enkel weather display, dus dan zou dit niet werken? En ik bedoelde eigenlijk dat het een goed 'alternatief' is voor een saratoga weather script.

Beste,

Waarom stel je een vraag over Weather-Display live in een topic wat gaat over de MOS script? Als je over WDL vragen hebt maak dan gewoon een nieuw topic aan, zo houden we het hier een beetje overzichtelijk.

Gr.
Thierry
Door teesee64
Hallo,

Ik (Theo) ben nieuw in de wereld van de weerstations en heb sinds kort een ws4000.

Aangestoken door de vele weerstation websites en ook deze site, ben ik begonnen met het opzetten van een eigen website (joomla)

Nu zou ik graag eens willen kijken of ik het MOS script ook in mijn website kan inbouwen. Is er iemand die voor mij een kopietje heeft van dit mooie script? Ben zelf redelijk bekend met html/php/xml.

Met vriendelijke groet,
Theo
Door weatherservice
@ weerzoetermeer

Ik begrijp je antwoord niet zo goed.. Ik wil enkel de waarden van mijn weerstation zichtbaar op de weatherservice krijgen. Het klopt dat ik een topic heb geopend over Saratoga Weather scripts, maar daar kreeg ik niet echt de juiste respons op mijn vraag. Ik heb dit topic dan maar even doorgenomen en dat lijkt een goed alternatief. Dus, wat ik hier enkel wil vragen is het volgende:

1. moet ik hier eerst WDL hebben voor ik met MOS kan werken?
2. indien ja, dan moet ik een ander alternatief zoeken (liefst eenvoudig)
3. indien nee, wie kan mij helpen met het installeren van het MOS script?

Dank
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10