Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door jacg
Heeft niets te maken met rechten, je upload alles in de test/weather folder en je wilt schrijven in de weather folder, die niet bestaat.
Door Christian
jacg schrijft:
Heeft niets te maken met rechten, je upload alles in de test/weather folder en je wilt schrijven in de weather folder, die niet bestaat.

Ik zie het nu ook. Stom, stom..
Door eugel
Wim
Ik mis hier ook een icon. /weather/wsIcons/own_icons/snow.png zou hij moeten staan. echter niet in mijn versie.

Bijlagen
sneeuw.GIF
sneeuw.GIF (18.3 KiB) 2632 keer bekeken
Door wvdkuil
eugel schrijft:
Wim
Ik mis hier ook een icon. /weather/wsIcons/own_icons/snow.png zou hij moeten staan. echter niet in mijn versie.

Ben op vakantie, met niet al te snel internet. Kan niet direct zeggen hoe het komt maar er ontbreekt nog een winterse toestand in wsIconUrl.php

Als stoplap oplossing:
Maak in de map weather/wsIcons/own_icons/ een kopie van snow1.png en noem die snow.png
Doe dat dan meteen voor snow1_night.png en noem die snow_night.png

Wijziging:
Toch maar even wsIconUrl.php aangepast.
Anders komt de achtergrond ook niet in orde.
Maak een kopie hiervan in de map weather en vervang door bijgaand script (na uitpakken uit zip)

Succes, Wim
Bijlagen
(4.03 KiB) 195 keer gedownload
Door tinuz97
wvdkuil schrijft:
tinuz97 schrijft:
Iemand linkje naar laatste versie?
Staat niet in post 1 vermeld :blush:

De template website is: http://www.weerstation-leuven.be/

Downloads en documentatie in het NL en het Engels:
http://www.weerstation-leuven.be/_template/template.php

Of bedoel je iets anders?

Groeten, Wim

Die bedoel ik inderdaad.
Nog maar eens een keer op mijn gemak mee stoeien,bedankt :woohoo:
Door Goris
Verschil in trend.

Op de voorpagina geeft de barometer trend bestendig terwijl het station (zie trendpagina) snel stijgend aangeeft. ik vraag mij af hoe dit verschil kan.

Groeten Louis
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13