- 21 jun 2011, 00:10
Zoals ik ook al eens eerder in een ander topic aangaf,
Je website is nooit af !
Hier dus ook en ben weer lekker aan het knutselen geweest met de YR verwachtingen.
Ik had er al twee op mijn website voor de regio en voor de provincie hoofdsteden,
maar het meer is nooit vol.
Ik ben er in geslaagd om een MYSQL database met nagenoeg ALLE plaatsnamen van Nederland te maken, en die te koppelen aan het yr.no php script.
Er zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in, en spaties in plaatsnamen ed. moet ik nog finetunen. Deze herkent hij nog niet.
Dat wordt dus ca 5000 plaatsnamen controleren bij YR.
Of is er iemand die zich verveelt?:woohoo:
De database is opgedeeld in provincies.
De eerste keuze is dus kies een provincie, en daarna een plaatsnaam te kiezen.
Meteen daarna wordt de pagina gevuld.
De oude situatie was met een array, maar om 5000 plaatsen in een broncode te zetten???? nehhhhh
Is het iets?
Lijkt mij beter dan ca 5000 links te plaatsen op een website :woohoo:
Het is te vinden op mijn site onder "verwachtingen"en dan "Nederland 10 daagse" te kiezen.
Frans
http://www.meteonoordwest.nl
Je website is nooit af !
Hier dus ook en ben weer lekker aan het knutselen geweest met de YR verwachtingen.
Ik had er al twee op mijn website voor de regio en voor de provincie hoofdsteden,
maar het meer is nooit vol.
Ik ben er in geslaagd om een MYSQL database met nagenoeg ALLE plaatsnamen van Nederland te maken, en die te koppelen aan het yr.no php script.
Er zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in, en spaties in plaatsnamen ed. moet ik nog finetunen. Deze herkent hij nog niet.
Dat wordt dus ca 5000 plaatsnamen controleren bij YR.

Of is er iemand die zich verveelt?:woohoo:
De database is opgedeeld in provincies.
De eerste keuze is dus kies een provincie, en daarna een plaatsnaam te kiezen.
Meteen daarna wordt de pagina gevuld.
De oude situatie was met een array, maar om 5000 plaatsen in een broncode te zetten???? nehhhhh
Is het iets?
Lijkt mij beter dan ca 5000 links te plaatsen op een website :woohoo:
Het is te vinden op mijn site onder "verwachtingen"en dan "Nederland 10 daagse" te kiezen.
Frans
http://www.meteonoordwest.nl