Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Mark9012
Beste mensen,

graag zou ik willen weten hoe ik onderstaande kan maken met saratoga templates.
ik heb op mijn pc nu lokaal saratoga draaiend alleen is dat gelijk een volledige webpage.
ik wil alleen het stuk hier afgebeeld op mijn website plaatsen.
in bijvoorbeeld een wrapper, custom html in Joomla.
hoe kan ik dit doen? ik heb namelijk zelf geen idee hoe, vrij weinig kennis van php e.d.

Alvast bedankt.

Groet,

mark
Bijlagen
Knipsel-fc7939075ad86dddec9f13a2b47529d3.JPG
Knipsel-fc7939075ad86dddec9f13a2b47529d3.JPG (80.72 KiB) 1915 keer bekeken
Door Weerstation Aalten
Misschien is dit wel iets voor jehttp://www.weerstationaalten.nl/ajax-dashboard6.php dan heb je bijna alles op 1 pagina en werkt met het ajax script.
Krijg het zelf alleen niet zo aan het lopen ben er nog mee bezig aangezien mijn engels niet zo goed is is het een puzzel werk hihi.

Hier bij het bestand.

hmm bestand is te groot kan niet als bijlage worden geplaatst dan maar zo:
http://www.weerstationaalten.nl/Alt-Dashboard610.zip
Door Mark9012
Die is inderdaad toch ook wel mooi, maar het liefste wil het hebben op het bovenstaande plaatje.
dat ik dat stukje in een wrapper o.i.d. op mijn bestaande joomla pagina onder het knmi weerbericht kan plaatsen.
Door Weerstation Aalten
Wat ik toen gedaan heb is de bestanden openen in een html editor zoals microsoft FrontPage of dreamwaver etc.
Op die manier heb ik gekeken welke .php file hij aan roept en zo ben ik er achter gekomen waar ik wat moet aan passen maar heb er zelf ook niet veel verstand van.
het is mij tot zover gelukt dat ik de menu’s en de top weg kon krijgen.
Maar net wat ik zeg als je geen kennis hebt met html of php dan is het een puzzel maar wat altijd belangrijk is voor dat je een aanpassing doet maak eerst een backup van je bestanden zodat als het mis gaat je de originele terug kunt zetten en je je site werkend houd.