Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Weerstation Aalten
Hallo allemaal,

Nu ik de hobby weer heb opgepakt en met een nieuwe site aan het bouwen ben wil ik ook meer aandacht besteden aan de mede weeramateurs collega’s hier.
Ik maak dus een extra pagina op min site waar ik een link wil plaatsen van andere weerstations.
Mocht iemand hier zijn link willen plaatsen op mijn weersite dan hoor ik dat graag via de pm of hier.

Natuurlijk zal ik het dan ook leuk vinden dat mijn link op uw site geplaatst wordt :P
Door pdw112
Je site is bij mij al toegevoegd.
Suc6 met je verbouwing van de website.
Door Weerstation Aalten
Voor de weerstations die zich hebben aangemeld heb ik al vast voor nood een pagina gemaakt met jullie link er op.
Ik gebruik Joomla en heeft iemand een tip of er een mooie module bestaat hier voor?
Door Weerstation Aalten
Voor de mensen die willen kunnen zich nu zelf aanmelden op mijn site en hun link zelf plaatsen :P
Door Freeze
pdw112 schrijft:

Bedankt! De link doet het allen niet, staat nog een . achter. Zou je het nog even aan willen passen?
Door Weerstation Aalten
Is aangepast sorry..

Freeze schrijft:
pdw112 schrijft:

Bedankt! De link doet het allen niet, staat nog een . achter. Zou je het nog even aan willen passen?
Door pdw112
Misschien een kleine tip.
Laat een link openen in een nieuw scherm dan blijft de bezoeken altijd op je eigen pagina.
Door Freeze
Weerstation Aalten schrijft:
Is aangepast sorry..

Freeze schrijft:
pdw112 schrijft:

Ook bedankt!

pdw112 schrijft:
Misschien een kleine tip.
Laat een link openen in een nieuw scherm dan blijft de bezoeken altijd op je eigen pagina.

Goeie tip! Zo 'hoort' het eigenlijk ook bij externe links, anders raak je inderdaad snel je bezoekers kwijt....
Door Weerstation Aalten
Bedankt voor de tip!

Echter heb ik hier voor gekozen zodat de bezoeker dan doorgelinkt wordt naar de site en dan de hele site kan bekijken zonder iets van mijn site er bij.

maar wat de bezoekers betreft hebben jullie wel weer gelijk..
Ik zal er dus nog effe een nachtje over slapen.