Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door walberg
Waar verwacht uw programma de weersgegevens? Ik heb net even op de zbox weatherdisplay geinstalleerd en die staat in /wdisplay daar staat ook nog een directory onder met /logfiles met meerdere txt bestanden. Clientraw zie ik overigens niet te voorschijn komen. Moet dit nog ergens in weatherdisplay worden aangegeven?
Door fotogw
Hallo Walberg,

Kijk even in het menu onder "Weeramateur", en dan "Handleidingen".
Daar vind je vast veel antwoorden!

Gerhard Witteveen
www.weeropdeveluwe.nl
Door walberg
Ik moet inderdaad in weatherdisplay het uploadadres instellen.
Helaas krijg ik het dus niet voor elkaar om op de mini pc lokaal dit te testen.
Punt is namelijk dat ik dus mijn mini pc via remote bestuur. Dit met teamviewer. Teamviewer blijkt dezelfde poort te gebruiken als Wamp het programma om sites lokaal te testen. zowel teamviewer als Wamp kan je helaas niet op een andere poort zetten. Blijft over om meteen een domein aan te schaffen maar dat wil ik pas doen als de site nagenoeg klaar is. Ik heb namelijk de ervaring met een eerdere site gehad dat de mensen niet meer terugkomen als een site maandenlang in testfase zit.
Ik heb op mijn mac Mamp pro zitten en die heeft wel een configureerbare poort, 4 cijfers. Alleen werkt Weatherdisplay mac versie weer niet met de alecto ws5000. Die mac versie is gewoon incompleet.
Door poldeleeuw
Ik maak gewoon gebruik van de remote desktop van windows. Werkt prima.
Door walberg
En hoe kom ik via de mac dan op de remote desktop van Windows? Ik heb dus op die zbox windows 7 lopen, vroeger met windows xp kon je van alles doen met netwerken maar tegenwoordig loop je steeds tegen blokkades aan. Bij iedere verandering of aanpassing krijg je de melding windows heeft dit uit veiligheid geblokkeerd.
Door walberg
Het blijkt dat voor wamp nog een library nodig was. Die kwam ik net bij een melding van wamp tegen tijdens een her installatie van wamp.

Ik krijg de localhost nu dus wel.