Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
De template is aangepast voor WeatherLink.
Ik zal tot midden September goed testen en een oplossing proberen te vinden voor de "probleempjes" als grafieken voor Steelseries Gauges, Trendpagina e.d.
Maar als geheel werkt de template bevredigend met WeatherLink.
De volgende weken zijn nodig om verder te testen, de handleidingen aan te passen, korte vakantie als de kleinkinderen weer na school zijn, e.d.
Reken op een release rond 21-22 september 2012.

Groeten, Wim

Diirect naar de WeatherLink versie:
www.weerstation-leuven.be/weather/

Meer informatie over alle versies.
www.weerstation-leuven.be
Door Mike
Hoi Wim,

Ziet er netjes uit, ik hou het in de gaten, misschien dat ik hem wel ga gebruiken ;)

Maar mag hij dan ook wat naar eigen inzicht wat aangepast worden (headerfoto erbij bv), of is het juist de bedoeling dat je hem alleen maar gebruikt zoal hij is?

Mvg, Mike.
Door wvdkuil
Mike schrijft:
Maar mag hij dan ook wat naar eigen inzicht wat aangepast worden (headerfoto erbij bv), of is het juist de bedoeling dat je hem alleen maar gebruikt zoal hij is?
Heel graag ZOVEEL mogelijk aanpassen.
Er zijn gebruikers met zeer fraaie achtergrond foto's / gebruik in Joomla / rss feeds van kranten, etc.

Als er een leuke pagina wordt gevraagd dan kan ik die wel eens maken, maar alle gebruikers samen kunnen natuurlijk veel meer dan 1 persoon in z'n uppie.

Dus pas aan, sloop eruit wat je niet leuk vindt zodat we over een paar jaar weer een betere versie hebben.

Alle sources zitten erbij, alle aanpassingen zijn min of meer gedocumenteerd, dus ga je gang.

Het kost mij nu bijna 2 weken om de Steelseries aan te passen voor gebruik van meerdere weereenheden / meerdere talen / Meteohub en Weatherlink.

Dus steek je tijd in het aanpassen zoveel als je wilt en als je een leuk script ontwikkelt wat je wilt delen dan zorg ik ervoor (als je dat wilt0 dat het opgenomen wordt in een release van de template.

Groeten, Wim
Door Goris
Hallo Wim

Ik ga het zeker gebruiken ik gebruik alleen weatherlink. Dikwijls geprobeerd WD daarnaast te gebruiken niet gelukt. Nu wordt het met weatherlink ook leuk. Ik gebruik als station ventage veu van Davis dus een aantal dingen zal ik niet kunnen gebruiken. Vind ik wel jammer vooral voor het vochtmeting gedeelte.
Ik wacht met spanning af op de relais.

Groeten Louis