Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Willy Peters
Ben genoodzaakt om een nieuwe website te bouwen. De huidige website (gemaakt in Joomla 1.5)is het aanzien niet meer waard. Dit is oa gekomen doordatdat ik een pagina niet meer kon wijzigen. ik kreeg in het artikel een foutmelding. Daarna kon ik niet eens meer in de beheersomgeving komen.

Ben nu bezig om een compleet nieuwe site te bouwen in Joomla maar loop tegen een probleem aan. Ik wil in bepaalde artikelen gebruik maken van iframe. Wie kan mij de link geven waar ik iframe voor Joomla 2.5 kan downloaden?

Willy
Door pdw112
Gebruik de standaard module Wrapper.
Sla de wrapper op als bv neerslag en geeft deze bv de positie regen.
Geef in de module ook aan ook aan op welke pagina hij geplaatst moet worden.

Zet op de plaats waar jij het iframe wilt hebben.

{loadposition regen}
Door Willy Peters
Krijg het niet voor elkaar ondanks een hoop gegoogle. Het lijkt erop dat Joomla 2.5 niet met een IP adres overweg kan. Ik probeer onderstaand Ip adres zichtbaar te maken op mijn nieuwe website.

http://37.251.31.161:8200

Wie heeft een tip voor mij?

Willy
Door Willy Peters
Kan er nog aan toevoegen dat een wrapper ook niet werkt. Krijg een foutmelding error 404file not found.
Door Willy Peters
Hoi Arno,

Dank voor je snelle reactie. Ik ben blij dat het functioneert maar ik heb de url uit de wrapper gecopieerd en in het bericht geplaatst.
Dus ik snap niet waarom het bij mij niet werkt.

Ik ga het een en ander nog nakijken maar mag ik je nog een keer raadplegen?

Willy
Door Overijse
Willy Peters schrijft:
Hoi Arno,

Dank voor je snelle reactie. Ik ben blij dat het functioneert maar ik heb de url uit de wrapper gecopieerd en in het bericht geplaatst.
Dus ik snap niet waarom het bij mij niet werkt.

Ik ga het een en ander nog nakijken maar mag ik je nog een keer raadplegen?

Willy

Hoi Willy

Probeer eens met een ander instrument (ander ip, bijvoorbeeld mobiel of via wifi van de buren) naar je website te surfen om je webcam in iframe te zien.

Ik veronderstel dat 37.251.31.161:8200 je eigen thuisip is (van je eigen modem dus), dan is het logisch dat je een foutmelding krijgt. Je modem raakt volledig van slag om op zoek te gaan naar zijn eigen ip.

Heb ik hier ook voor met m'n ipcam.

Grtz
Kris
Door Willy Peters
Hoi Kris,

Dan begrijp ik niet dat als ik in de browser het ip adres ingeef dat deze wel gewoon getoond wordt? En via Joomla wil het gewoon niet. Daar komt bij in de website www.meteowijchen.nl (dat nu een puinhoop is) het wel gewoon zichtbaar is? Moet er wel bij zeggen dat deze gebouwd is in Jommla 1.5.

Ik begrijp er niks van. Ben er al dagen mee bezig dus ik ben jullie zeer erkentelijk. Alle hulp is zeer welkom.

Willy