Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door sidartha
dag allemaal

ik ben eddy beernaert en woon in meise in belgië.
ik werk met oregon wrms200, die ik onlangs aangesloten heb op een tweedehands computer omdat het station toch continu draait, ik heb hier wel een probleem mee,
mijn gegevens worden niet bijgehouden, ik heb geen enkel overzicht meer, heeft iemand hier ervaring mee, mischien heb ik te weinig ram geheugen,

nog een fijne dag voor u allen en nog veel plezier met de hobby.

eddyv
Door wslangerak
Hallo Eddy,

Welkom bij HWA en het Forum! Veel leesplezier gewenst.

Misschien is het handig om even iets meer gegevens van je PC te noemen en welke weersoftware je gebruikt. Maakt het iets makkelijker om je eventueel verder te helpen.

Gr,
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo Eddy,

Welkom op het HWA forum.
Veel plezier met je hobby.
Groet,
Hans
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Eddy,

Welkom bij HWA en veel plezier en succes met de hobby gewenst.

Met vriendelijke groet,

Martijn.

Weerstation Klazienaveen
Door sidartha
Hallo Kees,

bedankt voor het onthaal, ondertussen heb ik tot 1gb geheugen bijgestoken, maar het probleem is nog niet opgelost, er verschijnen nog altijd geen grafieken op mijn beeldscherm, ligt het mischien aan de grafische kaart, nochtans kan ik wel op internet surfen zonder problemen, op mijn andere pc draaide het programma wel maar daar kwam norton roet in het eten gooien, zijn er eventueel andere programmas die ik kan installeren en die een oregon wrms200 weerstation ondersteunen, met dank bij voorbaat, groetjes, Eddy.
Door wslangerak
sidartha schrijft:
... zijn er eventueel andere programmas die ik kan installeren en die een oregon wrms200 weerstation ondersteunen ...

Nogmaals, welk programma gebruik je nu?
Door WTB
Hey Eddy

Welkom,probeer Weather Display werkt heel goed met de OS WMRS-200
ik ondervindt geen probleem gewoon super.
gr Marcel
Door sidartha
Hoi Marcel,

Hartelijk bedankt voor de info, ik ga deze avond alvast een try versie opladen, Ik ben op internet eens gaan kijken en dat ziet er compleet uit, nogmaals bedankt en ik hou U op de hoogte,

Groetjes, Eddy.
Door WTB
Hoi Eddy

Let er wel op dat je bij WD jou station niet ziet staan maar geen nood je moet dan de WMR-100 hebben die werkt.

Gr Marcel