Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Tonnie
Even wat screenshots voor de duidelijkheid:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eenmalig heb ik voor elkaar gekregen dat hetweeractueel wordt geplaatst in HTML Map. hetweeractueel.html wordt maar niet overschreven. Werkt het script bij mijn dan wel goed of moet ik een instelling in WSWin/PC-Wetterstation wijzigen?
Door Tonnie
amvih schrijft:
Je moet ook nog een vinkje zetten bij "Bij opname huidige bestanden opmaken".
Dan pas wordt namelijk de "custom.txt" afgewerkt, hierna wordt dan de "openweerdata.txt" afgewerkt.

gr.
Arie

Een keer goed Arie!
In de handleiding staat geen vinkje. Ben ik nu de enige geweest?

gr. Tonnie.
Door amvih
Normaal als je WsWin in gebruik hebt voor een eigen website zal dat vinkje er al staan.
Ik denk dus dat jij nog geen eigen website hebt die gebruik maakt van de door WsWin gegenereerde files.
In de handleiding hier op HWA gaat men er vanuit dat je al gebruik maakt van WsWin en een website hebt en dit dus een toevoeging is.

gr.
Arie
Door Tonnie
amvih schrijft:
Normaal als je WsWin in gebruik hebt voor een eigen website zal dat vinkje er al staan.
Ik denk dus dat jij nog geen eigen website hebt die gebruik maakt van de door WsWin gegenereerde files.
In de handleiding hier op HWA gaat men er vanuit dat je al gebruik maakt van WsWin en een website hebt en dit dus een toevoeging is.

gr.
Arie

Ja dat klopt, dat vinkje was aan. Heb ik na een test uitgezet en niet meer naar gekeken. Er komen toch genoeg gif grafieken en html tabelen uit om een site te bouwen. Daarom was het voor me enorm zoeken. Dan ga ik altijd terug naar de basis en kwam daarom niet verder.

Zo maak je dus een eigen valkuil.