Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Sil
Hallo Allemaal,

Ik ben Sil Vellinga en heb al jaren een WMR 200 weerstation. Nu ik op zoek ben naar een leesbare handleiding van het programma Weather Display, kwam ik er achter dat ik ook al een tijdje geleden mij heb geregistreerd op deze site. Nu dan toch maar de moed opgebracht om mij voor te stellen. Ik heb zelf geen site, ben geheel atechnisch op dat gebied.
Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2011
Door dualfoot
Sil,

Welkom op HWA en voor technische problemen zul je hier altijd wel een antwoord vinden/krijgen. Ik wens jou ook nog een gezond en gelukkig 2011.

Met vriendelijke groet,

Frank
Door WSWijk
Hallo Sil,

Ook jij welkom op HWA.

Als je al op zoek bent naar een leesbare handleiding van WD, dan vermoed ik dat het niet zo heel erg lang zal duren voor je een site hebt... :woohoo:

Er is hier in ieder geval genoeg te vinden over WD, je weerstation en website bouwen...

Suc6 en laat maar horen als je dingen wilt weten.

Groeten

Theo
Door scribbley
Welkom Sil en uiteraard ook nog de beste wensen voor 2011.

Gr. Remco.
Door ws vreewijk
welkom Sil,
Wens je ook een goed2011.
Ja soms duurd het even maar vroeg of laat kom je toch hier terecht.

mvr gr Chris
Door Sil
Hallo Theo,

Heb al menig uurtje doorgebracht op internet op zoek naar een handleiding, die ik enigzins begrijp. Heb ook al diverse pagina's op het forum doorgeworsteld. Maar mijn probleem heb ik nog niet kunnen oplossen.
Ik wil deze wel aan jullie voorleggen, maar moet deze eerst goed zien te verwoorden en dat is moeilijker dan ik dacht. Maar mijn vraag komt eraan.
Mgv. Sil
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Welkom op HWA Sil,

Veel plezier en succes met de hobby gewenst.

Mvg, Martijn
Door WSWijk
Sil schrijft:
Hallo Theo,

Heb al menig uurtje doorgebracht op internet op zoek naar een handleiding, die ik enigzins begrijp. Heb ook al diverse pagina's op het forum doorgeworsteld. Maar mijn probleem heb ik nog niet kunnen oplossen.
Ik wil deze wel aan jullie voorleggen, maar moet deze eerst goed zien te verwoorden en dat is moeilijker dan ik dacht. Maar mijn vraag komt eraan.
Mgv. Sil

Hoi Sil,

Ik weet dat onze allesweter / moderator Kees hier ook altijd meeleest. :lol:

Kees, was jij niet bezig met een handleiding voor WD in leesbaar nederlands?
Zo niet, weet jij dan nog wie dat was?

Zal ook nog wel even een search doen.

Groeten

Theo
Door wslangerak
@Theo, jaaaa... dat was ik. Dat project staat even op een laag pitje. Ten eerste heb ik het momenteel zo druk als een klein baasje en ten tweede - nog belangrijker - WD verandert nu toch wel zeer regelmatig vanwege de nieuwe compilerversies. En zo blijf ik bezig. Binnenkort toch de zaak maar online, want een hoop basisdingen blijft waarschijnlijk wel hetzelfde.

@Sil: welkom hier en stel je vraag maar hoor, we komen er vast wel uit met elkaar!

Gr,