Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door cassiekai
Hallo allen,

Ik dacht, laat ik mij eens hier aanmelden gezien ik interesse heb in het weer en vooral de techniek. Mijn naam is Hans, ben 43 jaar en werk bij de landmacht gedurende nu 24 jaar. Ik woon samen met mijn vriendin in Lippenhuizen, een dorpje bij Drachten.

Ik ben nog niet in het bezit van een weerstation en wil er dus binnenkort één aanschaffen. Ik best veel gelezen op een Duits forum over de verschillende merken. Ook ben ik bij een bedrijfje geweest waar ik veel informatie heb gehad en ook nog eens een erg aardige man. Ik heb wel door, dat als je het goed wilt doen er maar 1 merk in aanmerking komt. Gezien mijn budget wil ik hier elders op het forum het er nog eens over hebben. Ik hoop hier een leuke/gezellige tijd te hebben en veel informatie in te winnen.

Groetjes,

Hans
Door scribbley
Hallo Hans,

Welkom hier en veel plezier met de aanstaande hobby.

Gr. Remco.
Door Mike
Hans welkom op HWA.

cassiekai schrijft:
Ik heb wel door, dat als je het goed wilt doen er maar 1 merk in aanmerking komt.

Ik ben toch wel benieuwd welk merk dat nou is? ;)

Groeten, Mike.
Door teesee64
Welkom Hans!

Ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat je helemaal gelijk hebt.

Ik was ook eerst begonnen met een goedkoop station, ik kwam er al snel achter dat goedkoop duurkoop is. Absoluut verstandig om niet over 1 nacht ijs te gaan, er zijn meer merken die betrouwbare weerstations maken...

Groet,
Theo
Door Meteo Hoogeveen
Hallo Hans

Welkom en veel plezier op het forum

groet,

Bert
Door weatherservice
Eeps Hans,

Van harte welkom als weerliefhebber op deze website! Problemen of tips, plaats ze hier maar :)

Groetjes uit België

Nicolas
Door ws vreewijk
Welkom op Hwa je zal genoeg info kunnen vinden hier.

Wens je een goede start en goede keus toe.

gr Chris